Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Heb je al succes kunnen boeken Wilfred?
Ik ben er even een paar daagjes tussenuit geweest (zonder auto) maar ik heb de app 3 dagen kunnen proberen. Helaas geen verandering als het gaat om de bluetooth audio. Dat blijft niet om aan te horen door het haperen van de bluetooth verbinding. Met telefoneren heb ik geen problemen meer ondervonden, dus dat ga in de komende week verder testen. Eind volgende week zal ik zeker kunnen zeggen of de app enig verschil maakt, maar zoals gezegd vooralsnog niet met de bluetooth audio. Keep you all posted![]()
Dat is jammer Wilfred. Misschien kan het geen kwaad om frequent te informeren naar een oplossing, voorzover je dat al niet doet. Ik neem aan dat de dealer het kan reproduceren, dat is, als ze de moeite nemen het te testen en van daaruit verder met een oplossing komen.
Het gaat er bij mij niet in dat de NX ( in ieder geval in jouw geval) niet redelijk probleemloos met bluetooth kan omgaan... :grin: