Eerste ritje !

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
Gisteren dan voor het eerst in de GS mogen rijden. Ik kon kiezen en ging natuurlijk voor de F-Sport.
jammer jammer dat het maar 15 Minuutjes mocht duren, ik had de hele dag gereserveerd :D .
Maar het was een feestje ! Zowel met de uiterst vriendelijke jongedame die ( op de achterbank ) meereed als natuurlijk met de auto. natuurlijk rijd deze geweldig maar .... in Sport + stand ervaar je pas echt de techniek.
Natuurlijk veel te weinig tijd om alles te proberen, maar nog een paar nachtjes slapen en dan komt ie in het echt !
 

vierdertig

Hoort erbij
23 mrt 2012
81
0
0
Nice!! :rulez:

mijnes is van '00 en waarschijnlijk niet te vergelijken maar sta ook vaak verbaasd van de techniek en de kracht waarmee zo'n apparaat z'n werk doet.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Geweldig, ik ga er vandaag naartoe. Ik hoop verwacht gewoon dat de auto net zo goed rijdt als hij er uit ziet. Ik kan nu al niet meer wachten tot ik de mijne kan inleveren ;)
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Hube zei:
Geweldig, ik ga er vandaag naartoe. Ik hoop verwacht gewoon dat de auto net zo goed rijdt als hij er uit ziet. Ik kan nu al niet meer wachten tot ik de mijne kan inleveren ;)



Hmmmm

Doe eens je prijs voor je huidige IS :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
lol :) BE ; Over ongeveer een jaar gaan we eens spreken over het verkopen van mijn auto, als je dan nog interesse hebt. ;)

@ pacono; Alles kan :) Maar helaas, ik heb een "stem van de rede" thuis.
 

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
@hube... Ja dat komt me bekend voor! Geprobeerd mijn meisje in een RX450h te krijgen ... Ik zal nog even wat moeten aanhouden denk ik ....
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Inderdaad :) Maar goed, mijn vriendin heeft wel gelijk, en dat weet ik ook wel, maar na zo'n dag ben ik echt laaiend enthousiast!
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Hube zei:
lol :) BE ; Over ongeveer een jaar gaan we eens spreken over het verkopen van mijn auto, als je dan nog interesse hebt. ;)

@ pacono; Alles kan :) Maar helaas, ik heb een "stem van de rede" thuis.



Nee, dat is te ver weg. Zag al een mooie witte IS350 sport in Canada staan ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Lol :) mooi hoor zo'n IS350 :) Dan rij je wel gelijk vet :)
 

jpsystem

Actief
14 mrt 2012
135
1
18
Ik , ben er Gisteren geweest ik heb twee keer in de GS en 1 keer in de RX gereden.

Doe mij de GS maar. ;)

Was netjes verzorgd moet ik zeggen, jammer dat het weer minder was.