Eindejaars meeting lexusforum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
Hallo allemaal! :hi:

Ook dit jaar willen we een meeting aan het einde van het auto-seizoen houden.
Dit zal dan wel een afgeslankte versie worden van de grote meeting bij breda, aangezien dit een hoop energie en tijd kost. Maar toch willen we graag weer even iedereen ontmoeten en een gezellig onder elkaar organiseren.

We willen dit organiseren in regio Utrecht/ midden Nederland zodat dit goed bereikbaar is voor iedereen en niet te ver.
er zijn een paar locaties naar boven gekomen zoals AC meern en goudreinet in veenendaal, dit in verband met de capaciteit parkeerplaatsen en het restaurant voor een bak koffie of een broodje.

We zijn benieuwd welke locatie jullie het leukste vinden om naartoe te gaan? Of misschien heb je zelf wel een betere locatie?

laat het ons weten in dit topic en dan hakken we binnenkort de knoop door!

alvast bedankt!!

lexusforumteam

Ik vind het een leuk en gezillig idee.
Lokatie maakt mij niet zo heel veel uit. Het blijft een stuk rijden,haha.
Tel mij er maar bij.

Lijkt me gezellig en lekker centraal :)
Wanneer is het einde auto-seizoen?

eind september is het toch wel zo ong. klaar met de grote georganiseerde automeetings dus ik denk eind september tot ergens halverwege oktober :)

Ik ga proberen ook aanwezig te zijn, ik heb de meeting ook al moeten missen. :(

De Meern worden er wel vaker gehouden, mooie plek ervoor. Heb er nu al zin in

precies de meern is een mooie locatie! alleen even opletten dat we geen last hebben van andere meetings! :)

Ga er ook zeker bij proberen te zijn heb de meeting ook jammer genoeg niej bij kunnen wonen, maar De Meern is beter in het midden van het land dan Venendaal!!

nou kom maar op met een tijd en datum.... :rulez:

Jeroen zei:
precies de meern is een mooie locatie! alleen even opletten dat we geen last hebben van andere meetings! :)

Toevallig een BMW meeting ernaast? :D :D

Wellicht een idee om een zustermeeting te doen, maar dat is een ander onderwerp.
Lijkt me wel gaaf, 2 merken. Bijv. een beker door het ene kamp uit te reiken aan het andere kamp, beetje symboliek :)

2 merken zou wel gezellig zijn haha :)

maar alleen jappen dan, van mij hoeft die duitse wagens niet

Status
Niet open voor verdere reacties.