Eindelijk een andere Lexus

forrest

Nieuw hier
17 dec 2013
9
0
0
Beste Lexusliefhebbers,

Na 2 jaar te hebben getobt om wel of geen andere Lexus te kopen heb ik vorige maand toch de knoop doorgehakt.

Met mijn oude IS200 heb ik meer dan 10 jaar gereden met zeeeeer veeel plezier. Ook nooit problemen gehad en bijna 3 ton op teller. Dus de drempel was enorm om een andere te kopen. Maar bij toeval kom ik een pracht zwarte IS250 tegen met heel weinig kilometers. Hij heeft een open dakje en is erg sportief aangekleed. Ook heeft hij een Mark Levinson installatie wat echt geweldig is in de rustige wagen. Zuivere muziek. Van alle gemakken voorzien.

Keuze was gemaakt en oude IS200 werd ingeruild. Geen spijt meer. Met liefde afscheid genomen. Maar mis hem zeker.

Binnenkort zal ikeen foto plaatsen.

Mocht iemand nog mooie 18 inch velgen hebben of weten met goede maat banden dan hou ikme aanbevolen.

Lexus is met recht een Klasse wagen. Kan geen ander merk tegenop.

Topklasse kwaliteit.
 
Long live the (new) King! Gefeliciteerd en plezierige km's toegewenst :rulez:
 
Heel veel succes met de nieuwe auto! Het ML systeem is idd een optie waar ik nog ieder dag van geniet!
 
veel plezier met je nieuwe IS ! ( ik heb nog wel een erg apart setje 17 inch liggen :-) )

gr wilco(m2005 )
 
Wilco, ik ben benieuwd naar het 17 inch setje. mijn email / moded: doe maar liever via PM i.v.m. spam etc.

Dan stuur ik ook even een foto mee van mijn aanwinst.

Groeten,

Forrest
 
hoi , mijn velgen staan hier te koop :-)

zijn heel bijzonder en uniek in nl...het is dat ze niet onder mijn LSpassen anders had ik ze nooit weggedaan...ik heb zoveel bekijks ermee gehad...is echt lachen !

zowiezo is het leuk om een foto van jouw auto hier in de topic te plaatsen ...ik weet zeker dat de rest ook benieuwt is naar je bolide.

gr wilco(m2005)
 
Helaas zoek ik geen donkere velgen. Ben opzoek naar glimmende 17 of 18 inch velgen. Het is moeilijk vinden ivm de maten van de IS250

Voor 225-40-18 (8j)
Achter 255-40-18 (8,5j)
 
Dat lijkt er al meer op. Maar ik blijf bij max 18 inch. OP zich zijn de kosten niet het probleem. Het is het probleem dat ik niet kan vinden wat ik wil en dat is erg lastig. Maar erg leuk dat iedereen meedenkt. Daarvoor dank
 
Mooie wagen he ;)
Blijft een pracht verschijning, de IS250 is een nekkendraaier. Have fun with it!
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, dus veel plezier met je Is 250, en succes met de zoektocht naar mooie velgen.
 
Weet iemand de max et waarde voor de IS250 en wat beter past qua velgen. Voor 8j en achter 8,5j?

bandenmaat bij 18 inch is 225-40-18 voor en achter 255-40-18. Wat is dan het best qua velgmaten.
 
Persoonlijk zou ik een breedset doen,voor 8j en achter 8,5j is een mooie combi. Heb je ook meer vulling achter in de wielkast. Nogmaals 19'' zou hem ook prima staan met een breedset. :P
 
Mijn IS250 sport uitvoering heeft standaard 18 inch velgen met de volgende afmetingen,
Voor18x8J met ET 45 en band maat 225x40.
Achter 18x8,5J met ET 50 en band maat 255x40.
Misschien dat je hier wat aan hebt.
Persoonlijk zou ik niet platter gaan dan 40, je levert behoorlijk in qua veer comfort.