Eindelijk een IS250...........

marlin1204

Nieuw hier
23 mei 2012
7
0
1
lexus1.jpgHallo allemaal,

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van mijn droomauto een Lexus Is250 :worship: . De kinderbedjes, kinderwagens zijn de deur uit, dus eindelijk weer een "rijdersauto" i.p.v. een stationcar. Mijn vrouw en ik wisten het al jaren, eens komt er een IS250, en nu is het zover en ik ben sprakeloos, zo'n auto heb ik nog nooit gehad. Ik heb er verder nog niets aan gedaan, en hij is eigenlijk ook wel mooi zo, alleen zal ik mij eens verdiepen in het autopoetsen om de lak eens onderhanden te nemen. Las al op het forum dat dat meer inhoud dan wassen en in de was zetten.....
Goed voor ik te lang van stof wordt:
Ik heet Marcel, 43 jaar, getrouwd twee zoontjes, woonachtig in Friesland en werkzaam als monteur bij een productiebedrijf. Te veel hobby's waar ik te weinig tijd voor heb, levensgenieter met levensmotto, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd want het leven is te kort om lang te treuren! :D
Zwarte IS250 Executive met voor mij alles erop en eraan heb alleen het notenhout vervangen voor een interieurtje uit een business luxury. Notenhout is aan mij niet besteed.......

Welkom :) Inderdaad, de IS250 is een hele prettige auto! Veel succes en plezier op het forum en met de auto natuurlijk!

Mooie auto, pas maar op dat je niet besmet raakt met het lexusvirus...... Haha. Mooie auto hoorwelkom en veel plezier er mee....

Welkom op 't forum en veel plezier met je aanwinst! :rulez:

Btw, wat heb je hiervoor gereden?

Welkom en veeeel fijne km's.... De IS is een top wagen en gaat nooit vervelen. Het rijd heerlijk

Bedankt voel me hierdoor zeker welkom,
Zal proberen mijn bijdrage te leveren aan dit forum al ben ik vooralsnog meer een volger en een echte "newbie"".
Mijn laatste twee auto's waren verre van spectaculair; Mazda 6 en Peugeot 406 break (deze keuze werden vooral bepaald door de kinderbedjes, wagens enz.) Daarvoor een Renault clio 16V (Grand Prix) en een Peugeot 205 GTI. En daarvoor nog wat kleine Fordjes, Mazda enz. Al met al niet echt super in vergelijking met de IS maar het moest er nu toch maar van komen. Komt ook door de vele ander hobby's, waarvan mijn BMW R1200C (Cruiser) (Ja heus een dikke vette motor) ook veel tijd op slokt (Rijden, poetsen, sleutelen, pimpen enz.).
Heb wel al wat elektrische schema's van de IS doorgekeken omdat ik eigenlijk de spiegels automatisch naar binnen wil laten klappen als de auto gaat slapen en uit klappen als hij wordt gewekt, weet niet of iemand dit al geprobeerd heeft.............

Propere IS Marcel en welkom :hi:

Komt goed en zeker veel poetsplezier.
Een wagen mooi houden is inderdaad meer dan beetje zeep en de spons :rulez:

marlin1204 zei:
...Heb wel al wat elektrische schema's van de IS doorgekeken omdat ik eigenlijk de spiegels automatisch naar binnen wil laten klappen als de auto gaat slapen en uit klappen als hij wordt gewekt, weet niet of iemand dit al geprobeerd heeft.............

Welkom hier met je mooi IS :hi: Mbt de spiegels: volgens mij heeft Koen "KWP" het er wel eens over heeft gehad in zijn topic. Misschien dat hij van dienst kan zijn.

Welkom hier!!!

En ik zal je gelijk gaan besmetten met mijn poetsvirus:

1015200.jpg

http://www.swissvax.nl/store/products/14

En ja er zijn betere, maar dit is een hele goede voor een zwarte lexus! :)

DAarnaast moet je naast een goede wax ook de juiste spullen hebben voor de voorbereiding en onderhoud.... :p

Meer vertel ik niet want anders krijg je ruzie met je vrouw! :)