Eindelijk een Lexus

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Ducaton

Nieuw hier
18 aug 2024
18
31
13
hallo Forummers , wij hebben eindelijk de knoop doorgehakt en een Lexus CT-200 h gekocht ,ik heb eindelijk het licht gezien op mijn 64 ste jaar .
De auto is een Luxery uitvoering in de kleur bruin en hij bevalt zeer goed ,alleen nog ontdekken hoe alles werkt ,hij is van 2017 en 70.000 km op de teller .
Ik hoop op dit forum nog veel te weten te komen over deze auto ,ik hoop op goede respons van dit forum ,grtz Ducaton.
 
hallo Forummers , wij hebben eindelijk de knoop doorgehakt en een Lexus CT-200 h gekocht ,ik heb eindelijk het licht gezien op mijn 64 ste jaar .
De auto is een Luxery uitvoering in de kleur bruin en hij bevalt zeer goed ,alleen nog ontdekken hoe alles werkt ,hij is van 2017 en 70.000 km op de teller .
Ik hoop op dit forum nog veel te weten te komen over deze auto ,ik hoop op goede respons van dit forum ,grtz Ducaton.
Heeft u deze bij ADG gekocht toevallig
 
Welkom, beter laat dan nooit voor wat betreft het zien van het licht 😁.

Heb je nog foto's van je bolide?
 
We hebben hem gekocht bij Lexus Breda ,ik zal proberen een foto te plaatsen.
IMG_0121.jpeg
 
Welkom, en inderdaad een prachtige kleur!!
Heb zelf het pre facelift model bruin mica.
Veel veilige en plezierige km's gewenst!
 
  • Leuk
Waarderingen: levensnevel
Wijsheid komt met de jaren Ducaton [vergeleken met mij is die wijsheid bij jouw wat eerder neergedaald :giggle:]
Veel veilige, probleemloze en bovenal plezierige kilometers toegewenst.
 
Wij hebben sinds april dit jaar precies dezelfde kleur, uitvoering en bouwjaar. Veel plezier ervan!