Eindelijk een Lexus

Ducaton

Nieuw hier
18 aug 2024
21
31
13
hallo Forummers , wij hebben eindelijk de knoop doorgehakt en een Lexus CT-200 h gekocht ,ik heb eindelijk het licht gezien op mijn 64 ste jaar .
De auto is een Luxery uitvoering in de kleur bruin en hij bevalt zeer goed ,alleen nog ontdekken hoe alles werkt ,hij is van 2017 en 70.000 km op de teller .
Ik hoop op dit forum nog veel te weten te komen over deze auto ,ik hoop op goede respons van dit forum ,grtz Ducaton.

hallo Forummers , wij hebben eindelijk de knoop doorgehakt en een Lexus CT-200 h gekocht ,ik heb eindelijk het licht gezien op mijn 64 ste jaar .
De auto is een Luxery uitvoering in de kleur bruin en hij bevalt zeer goed ,alleen nog ontdekken hoe alles werkt ,hij is van 2017 en 70.000 km op de teller .
Ik hoop op dit forum nog veel te weten te komen over deze auto ,ik hoop op goede respons van dit forum ,grtz Ducaton.
Heeft u deze bij ADG gekocht toevallig

Welkom, beter laat dan nooit voor wat betreft het zien van het licht 😁.

Heb je nog foto's van je bolide?

We hebben hem gekocht bij Lexus Breda ,ik zal proberen een foto te plaatsen.
IMG_0121.jpeg

Welkom, en inderdaad een prachtige kleur!!
Heb zelf het pre facelift model bruin mica.
Veel veilige en plezierige km's gewenst!

• Leuk
Waarderingen: levensnevel
Wijsheid komt met de jaren Ducaton [vergeleken met mij is die wijsheid bij jouw wat eerder neergedaald :giggle:]
Veel veilige, probleemloze en bovenal plezierige kilometers toegewenst.

Wij hebben sinds april dit jaar precies dezelfde kleur, uitvoering en bouwjaar. Veel plezier ervan!