Eindelijk een Lexus

36-24-36

Nieuw hier
14 jul 2013
3
0
0
Hallo mijn naam is Urbain met nicknaam 36-24-36 (bekend nummer van The Shadows !) en heb afgelopen week mijn eerste Lexus IS200 gekocht !
Jarengeleden was ik in Breda voor een revalidatie en leerde toen een zekere Cees uit Papendrecht kennen , en ja een Lexus liefhebber in hart en nieren . Hij zat veel voor het raam te kijken naar zijn Lexus en raakte er maar niet over uitgepraat ! ! !
Dat was eigenlijk de reden dat ik nu , 3 jaar later er ook eentje heb aangeschaft om er eens van te proeven !
De eerste indrukken zijn alvast overweldigend , dat zal zeker de goeie kant opgaan .
Ik hoop Cees ooit nog eens te ontmoeten , weet zeker dat ie helemaal in een deuk ligt als hij het hoort ! ! :)
 

Bijlagen

  • Yy1r7h4vQ==.jpg
    Yy1r7h4vQ==.jpg
    105,4 KB · Weergaven: 49
Geweldig! Heel veel succes met de auto en welkom op het forum!
 
Welkom op 't forum Urbain!

Proficiat en veel plezier met de IS :rulez:
 
welkom hier!! leuk verhaal! hoop dat je Cees ooit weer eens tegenkomt! Wie weet zit die hier stiekem mee te lezen!
 
Welkom hiero, leuk dat er weer een aangestoken fan bij is, haha
En als je cees nog een keer spreekt dan vertel hem ook maar meteen over het oergezellige forum, haha
 
Bedankt voor jullie leuke reacties , ja ik hoop echt dat hij hier ook op dit forum zit !
Want ik heb hem eigenlijk uit het oog verloren , misschien vind ik hem terug langs deze weg ????
 
Hallo Urbain, :hi:

Je was waarschijnlijk al gewaarschuwd door een zekere Cees

Eenmaal besmet met het Lexus-virus is voor altijd besmet,
revalideren van dit virus is bij voorbaat kansloos


wens je veel veilige kilometers toe
 
Goed gedaan man.
Als iets echt wil moet je er voor gaan. En een vroege IS is en blijft een te gekke auto.