Ertussen gefrot

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.321
4
1.173
113
Best wel trots op mezelf, sloep heeft de draaicirkel van Apollo 11 en is even overzichtelijk als een supertanker in dichte mist. Toch gelukt! (Ok, twintig centimeter van de stoeprand, maar toch...)

Tussen gefrot.jpg

Ruimte zat toch? :trollface: Heeft de LS 500h automatisch inparkeren? Ik heb het zelf nog nooit gerprobeerd met m'n LS 600h en vertrouw het eigenlijk ook niet (meer). Oude techniek.

Ruimte zat toch? :trollface: Heeft de LS 500h automatisch inparkeren? Ik heb het zelf nog nooit gerprobeerd met m'n LS 600h en vertrouw het eigenlijk ook niet (meer). Oude techniek.
Nope, kan niet meer zelf inparkeren, mijn LS 600h kon dat wel. De facelift LS 500h kan het weer wél. (Maar niet in zo'n krappe plaats.)
Hieronder een filmpje dat ik heb gemaakt van de selfpark-functie van mijn vorige LS..

Je kunt ook altijd nog de Franse inparkeertechniek gebruiken.
Gewoon je eigen ruimte creëeren! 😇

Nope, kan niet meer zelf inparkeren, mijn LS 600h kon dat wel. De facelift LS 500h kan het weer wél. (Maar niet in zo'n krappe plaats.)
Hieronder een filmpje dat ik heb gemaakt van de selfpark-functie van mijn vorige LS..

Ik ben niet erg onder de indruk - ik neem aan dat je het zelf toch een stuk beter en sneller kunt dan dat nog niet helemaal feilloze japanse brein :cool:

Oké, ik geef toe, ruim 21 jaar rijbewijs maar fileparkeren blijft een uitdaging voor mij, laat staan met zo'n jumbo. Chapeau!👏