Even snel voorstellen

lexowner

Nieuw hier
9 apr 2012
11
0
0
LEXOWNER:

- Eigenaar van 1999 IS 200 Automaat, Zilver (een van de originelen dus) in 2003 gekocht.

Vond de IS200 altijd een mooie en aparte auto..en behalve wat kleine problemen ben ik niet teleurgesteld in de auto.
Veel "kuren" waren bekende IS200 problemen, waarvoor ik in 99% van de gevallen een oplossing voor heb gevonden.

9 jaar verder en heb ik nog steeds een pracht van een auto met fluisterstille motor.

Ik was moderator en eigenaar van de vorige Lexus forum, LEXUSOWNER.NL, maar voor de komst van de nieuwe IS serie was het geen bruisende forum en ik moest de afweging maken of ik daar nog tijd wou insteken. Ben daarmee dus gestopt.

Zo te zien is het met de nieuwe forum gelukt en ben gelukkig als ik een beetje ervaring kan uitwisselen met collega eigenaren hier.

:hi:

Hoi en welkom :)

Leuk om je hier aan boord te hebben :rulez: Lexusowner.nl ken ik niet zo heel goed, maar volgens mij weten een aantal jongens hier er veel meer van af.

Welkom op Het Lexus Forum.. Welke problemen heb je gehad? En welke zijn nog niet opgelost?

welkom hier! nog nooit van je oude forum gehoord! Maarjah.. misschien was een forum in die tijd nog niet zo "bekend" zoals nu (voor bijna alles is er wel een forum tegenwoordig). Veel plezier met je wagen en zoals W1773M zegt.. wat zijn de problemen die nog niet zijn opgelost?

Welkom en veel Plezier met je IS200!! :rulez:
Heb er zelf ook een automaat maar dan uit 2000 en nog steeds met alle plezier stap ik weer in..

Wow..leuk dat het op zo'n manier weer op te roepen is..!! gek..

=========
Ik ken(de) je site wel, die groentjes hier weten uiteraard weer niets

Voor hen die toch nog een kijkje willen nemen: http://web.archive.org/web/200804260104 ... sowner.nl/

==

Maar ja ik denk wij hadden toen zo'n 65 gebruikers...maar door de komst van de nieuwe IS denk ik dat het nu wat meer van een bekende merk is.

Bedankt allemaal.

Problemen zijn 99% in de loop der tijd opgelost..de andere 1% is de dealer waar ik ooit de wagen heb gekocht.

okayyy... ja wij zijn groentjes inderdaad... oh wel... het begin van de LF-A staat er nog op.. leuk om te zien!

hey welkom op het forum!!

ik ben die site ook weleens tegen gekomen toen ik nog op zoek was naar een forum voor lexus :)

Haha ik kan me die site wel herinneren ja! :) maar ik was er zelf volgens mij ook niet actief op :)

Maar leuk dat je hier weer aanwezig bent! :)