Even voorstellen als eigenaar van de eerste Lexus gx550 in Nederland. Het is een premium+ welke we vanuit Amerika hebben geimporteerd.

lexusgx550

Nieuw hier
4 dec 2024
4
25
3
Heb sinds enkele dagen ook mijn Lexus GX550 op kenteken staan
2024 Lexus auto (3).jpeg

Wat een geweldige bak! Zag ik dat monster niet in Waalwijk gisteren?
Veel plezier er mee.

• Leuk
Waarderingen: Johno
Welkom op ons onvolprezen forum @lexusgx550
Wat een super chique LandCruiser in een luxe jasje zeg.
Pakweg 2.500 kg gestaalde perfectie.
Veel veilige, probleemloze en bovenal plezierige kilometers toegewenst.

Wow!
Alleen de BPM al, mijn god!
Ja klopt 120k voor bpm vond ik wat te gortig dus rijden we hem voorlopig op grijs kenteken zolang de ZE zones in binnensteden dit accepteren
IMG_8724.jpeg

Bijlagen

• IMG_8560.jpeg
    IMG_8560.jpeg
    6,3 MB · Weergaven: 58
  • IMG_8064.jpeg
    IMG_8064.jpeg
    7,5 MB · Weergaven: 60
  • IMG_4363.jpeg
    IMG_4363.jpeg
    4,7 MB · Weergaven: 55
  • IMG_4020.jpeg
    IMG_4020.jpeg
    6,2 MB · Weergaven: 54
Jammer dat ie naar grijs omgekeurd is, maakt er toch meer een busje van dan een luxe en weelde auto

Jammer dat ie naar grijs omgekeurd is, maakt er toch meer een busje van dan een luxe en weelde auto
snap ik maar heb dit professioneel laten doen waardoor dit nagenoeg niet zichtbaar is en we over enkele jaren zonder schade weer alles terug kunnen plaatsen. ik vond 120k aan bpm toch wat gortig op dit moment

• Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken
Zeker, dat bedrag slaat helemaal nergens op.

Ik kocht toen ik in Frankrijk woonde ook een hagelneue exclusieve uitvoering van een Franse diesel ......
En toen stoptede activiteit waar ik bij betrokken was na dik een half jaar.
Auto meegenomen naar NL.
RDW keurmeester heeft het proces vertraagd zodat de auto langer dan een jaar op mijn naam stond , scheelde bakken geld.
Auto heeft dus een maand of drie/vier bij vrienden in het magazijn gestaan, achter stapels pallets 😄.
Die regelgeving is voor het reguleren van de handel, niet gericht op particuliere invoer zonder winstoogmerk .