Even voorstellen - CT200h

dpwvdwijk

Nieuw hier
20 aug 2014
5
0
0
Eerder deze week heb ik een parelmoerwitte Lexus CT200h Business Line Pro uit 2012 gekocht. Ik kan niet wachten tot ik de auto eind deze week in ontvangst kan nemen. Zodra ik foto's heb gemaakt zal ik deze online zetten. Het is mijn eerste Lexus maar ik heb al wel veel ervaring met moederbedrijf Toyota.
 
Welkom op het forum! En heel veel succes met het wachten......
 
welkom en zo te zien een prive rijder die voor het model en de exclusivity gaat ipv de bijtelling ;)
veel plezier en veilige kilometers met de nieuwe aanwinst
 
Ik ben inderdaad een priv? rijder die niet vanwege de bijtelling, maar vanwege de kwaliteit en het comfort de keuze voor de CT200h heeft gemaakt. Gemiddeld leg ik jaarlijks 30.000 km af, voornamelijk woon/werk verkeer. We hebben nog een Toyota Yaris uit 2000 die voornamelijk bij mijn vriendin in gebruik is.
Mijn huidige auto is handgeschakeld, maar vanwege lichamelijke klachten maak ik nu iets sneller dan verwacht de overstap naar een automaat.
 
No Title
 

Bijlagen

  • photo2293.jpg
    photo2293.jpg
    186,4 KB · Weergaven: 46
  • photo2295.jpg
    photo2295.jpg
    144,9 KB · Weergaven: 47
No Title

Nog een tweetal foto's
 

Bijlagen

  • photo2305.jpg
    photo2305.jpg
    122 KB · Weergaven: 46
  • photo2306.jpg
    photo2306.jpg
    153 KB · Weergaven: 45
Eerste waarschuwing van parkeerbeheer is binnen...
Kennelijk had de vorige eigenaar een bewonersvergunning en komt het bij de parkeerbeheerders niet in hen op om ook te kijken of er sprake is van een digitale bezoekersvergunning als het kenteken teruggeeft dat de auto een bewonersvergunning zou moeten hebben. Bij parkeerbeheer leven ze mogelijk in de veronderstelling dat auto's nooit van eigenaar veranderen. Ik heb de waarschuwing direct weten te seponeren, anders zat ik daar 3 jaar aan vast en zou ik de komende tijd een regen aan parkeerbonnen ontvangen.