Even voorstellen dan maar

T.Verhoeven

Nieuw hier
2 jan 2012
3
0
0
Tja, toch lastig hoe je een introductie moet beginnen. Al helemaal als je op een Lexus forum zit, maar zelf geen Lexus bezit... Maar ik ben dus Tim Verhoeven, een 20 jarige jongeman uit Rosmalen ('s-Hertogenbosch). Momenteel ben ik student en geniet ik nog van een studenten-ov, maar dat betekend uiteraard niet dat ik niet van mooie auto's houd! Mijn vader is namelijk automonteur, dus soms kijk ik even binnen in de garage wat voor moois er staat :D

Waar veel van mijn leeftijdsgenoten een Mercedes, BMW of Audi willen ga ik meer voor de betere auto's oftewel een Lexus. ;) Zelf ben ik dan ook al aan het sparen voor een eerste auto waarvan ik hoop dat het een Lexus IS wordt. Tot die tijd blijf ik maar in mijn vaders auto rijden, een Saab 9-3 2.0T Sport Sedan. Toch ook een hele fraaie auto? Ik vind in ieder geval van wel haha.

Maar ondanks dat ik aan het sparen ben voor een IS wil ik het liefst een CT200h. Sinds dat ik er voor het eerst over las was ik er al door gefascineerd en nu hij er dan is vind ik het nog steeds een superauto! (Alhoewel ik er helaas nog nooit in heb gereden overigens.)

Mij zul je hier dus niet veel ervaringen zien schrijven, maar toch zal ik hier en daar misschien wel een berichtje achterlaten ;)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Allereerst welkom en fun op 't forum!

Ik had op mijn 20ste een lelijke fiets, dus met die Saab mag je behoorlijk in de knuistjes knijpen ;) Overigens, gave wagen en behoorlijk rap ook.

Ja, de CT maakt nogal veel los, niet in laatste instantie voor Lexus :D
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Warm Welkom van een mede-niet lexus eigenaar op dit forum.
Verder dan dat komen onze overeenkomsten niet, geloof ik .. ;)
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
welkom op het forum!

succes met het vinden van een mooie IS of CT ;)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
micdee zei:
Warm Welkom van een mede-niet lexus eigenaar op dit forum.
Verder dan dat komen onze overeenkomsten niet, geloof ik .. ;)

Beide een liefde voor auto's!


Welkom op het forum :hi:
 

T.Verhoeven

Nieuw hier
2 jan 2012
3
0
0
Bedankt allemaal voor het welkom :)

Jeroen zei:
welkom op het forum!

succes met het vinden van een mooie IS of CT ;)

Een IS (200) moet over een tijdje wel lukken, maar een CT ligt nog buiten het budget :(
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
micdee zei:
Warm Welkom van een mede-niet lexus eigenaar op dit forum.
Verder dan dat komen onze overeenkomsten niet, geloof ik .. ;)


KWP zei:
micdee zei:
Warm Welkom van een mede-niet lexus eigenaar op dit forum.
Verder dan dat komen onze overeenkomsten niet, geloof ik .. ;)

Beide een liefde voor auto's!


Liefde voor een auto begrijp ik, tenminste als het om een Lexus gaat :D :D :D








p.s. Heel stiekum wil ik ook een dikke Audi met een 4.2 liter diesel :worship:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom op het forum :hi:

Tja, de CT is inderdaad een hele mooie auto. Wie weet kan je hem bij een toekomstige werkgever leasen?

Zoals GPS-10 zei, ook op mijn 20ste had ik een ouwe fiets :) Dus met die Saab doe je het goed!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom hier! en ik zou zeggen spaar gewoon even genoeg door zodat je later meer keus hebt! :) Misschien heb je ondertussen wel zowel een IS als CT gereden :) het zijn toch wel totaal verschillende auto's.. wat ook gezegd kan worden over de eerste IS en 2de IS.