even voorstellen: Dick RX 300

dickrx300

Nieuw hier
18 jan 2013
3
0
0
Hoi, ik ben Dick, eigenaar van een RX 300, sinds een paar weken.
voorheen o.a. Range Rover 4.6 en Mercedes C 200 compressor te hebben gereden, nu eens wat anders.
Bevalt tot nu toe super.
Mercedes ingeruild, omdat ik toch weer heimwee had naar de luxe van een Range Rover, maar wel wat betrouwbaarders wilde, vandaar.

Dick.
 
Welkom op Het Lexus Forum, veel plezier met je RX. We zijn hier altijd benieuwd naar foto. :D
 
Welkom Dick, en voor het geld dat je met een beetje pech aan 2 servicebeurten van een Range uit zou geven kan je
er nog een IS bijkopen!
 
Met een Range Rover niks mis hoor... Mijn moeder heeft een Sport versie uit 2008, 2.7 diesel, en het is een hele fijne en probleemloze auto. Heeft nu 190.000 kilometer gereden, en rijdt nog steeds prima... Binnenkort willen mijn ouders een nieuwe Range Rover V6 diesel kopen van de nieuwe serie kopen, echt fijne auto's...

Maar welkom! De RX300 is een tijdloze auto, geweldige combi tussen limousine en offroader. Ik heb de nieuwe RX, en het is echt mijn fijnste auto tot nu toe...
 
Hallo Dick, welkom hier, veel plezier met de RX 300, maar dat gaat we lukken denk ik.
 
Welkom op 't forum Dick en proficiat met de RX (maar dat zal ongetwijfeld wel lukken) :rulez: