Even voorstellen en meteen wat vragen :)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter LeonM
  • Startdatum Startdatum

LeonM

Nieuw hier
7 mei 2012
6
0
0
Hallo,


Mijn naam is L?on, ik kom uit Alphen aan den Rijn en heb enkele weken terug na jaren Audi te hebben gereden een zilverkleurige 2007 IS250 automaat gekocht. En ik moet zeggen dat ik zeer content ben met mijn nieuwe aanwinst!

Nou heb ik wel meteen een tweetal vragen omtrent de bediening van de auto, want oei oei oei wat zijn die mensen van Toyota slecht in handleidingen schrijven zeg!

1. Ik heb mijn speed incidator (geel verlichte ring in de snelheidsmeter) ingesteld op 50, 80 en 120 km/h, maar wil eigenlijk van de laatst genoemde af (liever alleen een indicatie bij 50 en 80). Maar hoe haal ik de snelheden er weer uit? Als ik 'Off' kies in het menu dan is die indicatie in zijn geheel uit (op alle snelheden), kies ik voor 'On', dan is het er meteen weer voor alle 3 de snelheden...

2. In de kofferbak links bovenin zit een tuimelschakelaar. Het lijkt gezien de afwerking dat deze daar ook hoort te zitten (geen aftermarket spul), maar ik kan niks terugvinden in de handleiding? Ik heb wel een originele Lexus afneembare trekhaak, kan het daar mee te maken hebben?
 
Welkom LeonM :hi: proficiat met je nieuwe aanwinst, op vraag 1. als je nu 50, 80, 80 invoerd ?
 
of 50, 80 en 200 ;)

Welkom op het forum. Ik begrijp jouw tweede probleem niet echt, dus als je die iets verder zou willen uitleggen.
 
welkom en :hi:

zit er toevallig trekhaak onder de auto, zo ja kan deze schakelaar zijn om de parkeer sensoren uit te zetten

ik heb ook zo een schakelaar en die zit bij mij aan de linkse zij bekleding gemaakt.
 
schakelaar is vaak om je parkeersensoren uit te zetten :) maar kan ook andere doeleinden hebben, dus laat het ons even weten :)
 
Hallo, sorry voor de late reactie!

Schakelaar bleek inderdaad voor het uitschakelen van de parkeer sensoren!