Even Voorstellen..van de UX naar een NX

snoek1

Hoort erbij
21 nov 2015
93
35
18
Ik kon hem niet laten staan, een prachtige NX300h executive president line aangeschaft. kleur: Terrane Khaki met het mooie rich cream leer. Schuif-kantel dak, ML-installatie, stoelventilatie, kortom alles erop en eraan. wat wil je nog meer..

IMG_4448.JPEG
 
Laatst bewerkt:

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
579
1
376
63
Top, heerlijke auto!!!! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!!
En ik snap de overstap van UX naar NX.....;)
 

Bobusa

Actief
12 okt 2008
233
135
43
Mooie auto die volle NX, gefeliciteerd! En wat een zeldzame prachtige kleur. Heel veel plezier.
 
Laatst bewerkt:

rene1305nl

Actief
18 jun 2022
144
69
28
Beste,

Sinds vandaag de trotse bezitter van een Lexus CT200H luxury line, Sierra Brown, ivory leather, schuifkanteldak, led verlichting, ML audio, man man wat een luxe.
Ik kom uit een Alfa MiTo, was een gooi en smijt auto, dit is cruisen en genieten (vooral van de ML).
De auto komt uit 2011, dealer onderhouden. Ik was de auto's altijd met de hand en dan zie je ook elke krasje dus in het voorjaar een uitgebreide polijst/poets beurt.
Maar geniet nu al van de auto!!

groeten van Snoek1
Hallo snoek1, gezellig weer 1 erbij...heel veel rijplezier gewenst...dat wil vast lukken...en daarom was ik de auto niet met de hand🤣🤣🤣
Veel succes met de auto
 
2 okt 2021
200
121
43
Ik kon hem niet laten staan, een prachtige NX300h executive president line aangeschaft. kleur: Terrane Khaki met het mooie rich cream leer. Schuif-kantel dak, ML-installatie, stoelventilatie, kortom alles erop en eraan. wat wil je nog meer..

Vraagje : welke banden staan erop ?