- 4 mei 2011
- 129
- 12
- 18
Beste mede forum-leden,
bij deze wil ook ik mij voorstellen op dit forum, aangezien ik sinds kort de trotse eigenaar ben van een Lexus IS 250! ;-)
Korte historie:
Ben 32 jaar, woon samen, eerste kleine op komst!
Hiervoor drie Audi's gehad, allen A4's. Heb nog steeds een A4 Avant uit 2005: priv?.
De Lexus is aangeschaft op m'n eigen zaak. Voor het eerst dus een Japanner. Mijn vader heeft altijd Toyota gereden, dus ik voel me zeker thuis in deze auto!
Kenmerken, want daar gaat het hier uiteindelijk allemaal om: materieel exhibitionisme
- 2007
- Automaat met flippers
- 45.000KM
- ex-lease; keurig netjes dealer onderhouden
- Business Luxury
Weet niet precies wat daar onderdeel van is maar:
- Zwart lederen interieur met stoelverwarming en -koeling
- Regen- en lichtsensor (Xenon)
- Cruise Control
- De fameuze verlichte logo's in de dorpels
- Mark Levinson (*zucht*)
- Parkeersensoren voor en achter & parkeerhulp met camera
- Schuif/kantel-dak
Ik heb al een hoop tips en trucks op dit forum gelezen, hoop nog veel meer te kunnen leren en op den duur ook mijn bijdrage te kunnen leveren.
Meer foto's zullen volgen!
bij deze wil ook ik mij voorstellen op dit forum, aangezien ik sinds kort de trotse eigenaar ben van een Lexus IS 250! ;-)
Korte historie:
Ben 32 jaar, woon samen, eerste kleine op komst!
Hiervoor drie Audi's gehad, allen A4's. Heb nog steeds een A4 Avant uit 2005: priv?.
De Lexus is aangeschaft op m'n eigen zaak. Voor het eerst dus een Japanner. Mijn vader heeft altijd Toyota gereden, dus ik voel me zeker thuis in deze auto!
Kenmerken, want daar gaat het hier uiteindelijk allemaal om: materieel exhibitionisme

- 2007
- Automaat met flippers
- 45.000KM
- ex-lease; keurig netjes dealer onderhouden
- Business Luxury
Weet niet precies wat daar onderdeel van is maar:
- Zwart lederen interieur met stoelverwarming en -koeling
- Regen- en lichtsensor (Xenon)
- Cruise Control
- De fameuze verlichte logo's in de dorpels
- Mark Levinson (*zucht*)
- Parkeersensoren voor en achter & parkeerhulp met camera
- Schuif/kantel-dak
Ik heb al een hoop tips en trucks op dit forum gelezen, hoop nog veel meer te kunnen leren en op den duur ook mijn bijdrage te kunnen leveren.
Meer foto's zullen volgen!