even voorstellen hoor !

• Onderwerp starter Onderwerp starter Reza
  • Startdatum Startdatum

Reza

Nieuw hier
3 mei 2012
11
0
1
Hoi Lexus vrienden ! Ik ben Reza Ramdjanbeg 23 jaar oud in bezit van mijn 3e Lexus ! Een IS250 sport uit 2006.
Hiervoor in bezit geweest van een IS200 executive automaat uit 2001 en een IS200 sport uit 1999.

Hoezo lexus ?
Lexus fan sinds 1998 door mijn vader en oom destijds die in gs300tjes reden uit 1994.allebei groen 1 gewone 3.0 en de andere in T3 uitvoering.

Besmet door de inwoners van Suriname in mijn jeugdjaren .In Suriname is het gebruikelijk dat het gewone volk 75% dus in een toyota rijd en de mensen die makkelijker geld verdienden in Lexussen rond reden.
Voor mij dus geen betere merken dan lexus en toyota !!

Nu dus ben ik bezig met het importeren van een witte Toyota Altezza RS200 Z-edition uit 2000. Nog 6 weken wachten .Kunnen jullie mij nog tips geven hoe verder? Ik heb nu nog de auto en verscheping geregeld.

Sorry hoor ik wou nog fotos hierop zette van mijn is250 maar snap niks van picturetrail of webshots ik zal morgen even kijken .
Ciao !

Hoi Reza!

Welkom :hi: Geweldig die sport, het is toch geen zilveren ;)

Hi Reza, fawaka? Welkom hier :)
Doe je alles zelf bij de import of regelt een bedrijf dat voor je?
Importeren is niet zo moeilijk.

Nee man ik moet het helaas zelf uitvogelen :P heb jij het ook zelf gedaan ?

Yep en niet moeilijk. Vraagt wel wat geduld en een plek om de wagen te stallen en vooraf klaar te maken voor de RDW-keuring. Ik neem aan dat je wat vooronderzoek hebt gedaan voor de import en toelatingseisen op de weg.
Voor mijn eigen ervaringen check mijn topic vanaf pag.2: viewtopic.php?t=2245
:)

Ay ay netjes kerel !! Mijnes komt uit japandats echt balen dat ik zolang moet wachten ! En hopelijk zit er wel wat in die container, anders moet ik helaas een paar mensen gaan pijn doen !! haahahaha :P

Ja man ben echt benieuwd wat dit word !! Ik rij nu dagelijks in de is250 maar ik kan nu al nie meer wachten op mijn beams yamaha .

Ik heb wel een garage waar ik hem weg kan zetten ff ja en heb wat vooronderzoek gedaan inderdaad.Ben benieuwd naar jullie altezzatjes man. Zie jullie hopelijk ook op de meeting .

welkom op het forum! :)

ik zie dat je in den haag woont maar
ben je Morello Red nog niet tegen gekomen ;)

Welkom Reza! Een rode IS! dat zie je ook niet vaak! Hoop je op de meet te zien! Leuk! nog een Altezza erbij! Ik hoop ook dit jaar nog 1 te kunnen/mogen aanschaffen! Jij haalt die van jouw uit Japan, dus dan zul je die op een trailer meer naar huis moeten nemen. Je kunt deze dan alleen in Lelystad bij de RDW keuren voor invoer.. je kunt niet naar een keuringsstation bij jouw in de buurt (auto is nog nooit in de EU op kenteken geweest vandaar). Je brengt de auto naar Lelystad (uiteraard na het aanpassen van bepaalde zaken zoals koplampen en mistachterlicht) en daar mag die een halve dag zijn. Wordt de auto op de proef gesteld en moet je zo'n 1000 euro neertellen... hierna papieren invullen, bpm etc betalen, kentekens halen en rijden! Dat is in een notendop wat je moet doen... Hoop dat het allemaal meevalt...

Welkom op Het Lexus Forum, alvast veel plezier met je Altezza, en geniet van de IS250 :D

altezza gaat voorlopig ff niet met door :P ben wel opzeok naar leuke velgen !

foto's!! en wat gaat er met de Altezza gebeuren dan? die was toch onderweg?? Of stop je die in een garagebox?

Hey Reza!

Nog een beetje genoten van de meeting? :)

Wanneer haal jij je medegenoten tijdens de meeting over om allemaal lexus te rijden! :)