Wie is SuperS ?
Ik ben Sebastian S. kom uit gemeente Langedijk en ben 23 jaar.
Heb op 18jarige leeftijd gelijk me rijbewijs gehaald en de auto volgde niet veel later, een echte civic 1.5 DXI !
De is toen extreem verlaagd en her en der wat aangepast, leuk maar na een jaartje of 2 begon dit te vervelen.
Ik ben toen voor achter wiel aandrijving gegaan dit omdat ik al een tijd aan het informeren was naar driften, circuit rijden. Ik heb toen uiteindelijk een Nissan 240SX S13 aangeschaft, deze is ge?mporteerd uit canada door de vorige eigenaar. Er lag een 2,4 non turbo blok in met een PK van 155. Dit was even leuk, maar ik wou meer. Ik heb toen me motor eruit gehaald en een andere erin gezet. ( 2 liter 6 cilinder turbo, uit een skyline r32 gtst )
Nu anderhalf jaar veder is de auto af, rdw heeft hem goed gekeurd en ik ga nu alleen nog een apk regelen.
Omdat er in de tussentijd weer veel is veranderd, heb ik er ook voor gekozen de auto weg te doen. en te kijken naar iets nieuws.
Me oog is gevallen op de IS200, een leuk model met potentie en de luxe van een top auto. Ik ben nu dus lekker aan het rond neuzen en zo af en toe is een proef ritje maken om te kijken of er een IS200 tussenuit schiet waar ik gelijk aan verkocht ben.
Nu is er mij wel opgevallen dat een hoop is 200 modellen een hoge KM stand hebben ( of ze zitten op 20*.*** of ze zitten nog hoger ) je heb ze ook lager, maar het aanbod is voornamelijk in de hoge KM als je gaat kijken tussen prijzen van 4 tot 6 duizen euro. Nu heb ik niet veel ervaring met lexus en hoge KM standen maar ben toch wel benieuwd of hier iemand ervaring mee heeft, of misschien bruikbare tips. Want tja een hoge KM stand wil tegenwoordig niks meer zeggen.
Aangenaam kennis te maken en zie hieronder me nog huidige trots. Deze staat wel in de verkoop en ben al in onderhandeling.
Greets
Ik ben Sebastian S. kom uit gemeente Langedijk en ben 23 jaar.
Heb op 18jarige leeftijd gelijk me rijbewijs gehaald en de auto volgde niet veel later, een echte civic 1.5 DXI !
De is toen extreem verlaagd en her en der wat aangepast, leuk maar na een jaartje of 2 begon dit te vervelen.
Ik ben toen voor achter wiel aandrijving gegaan dit omdat ik al een tijd aan het informeren was naar driften, circuit rijden. Ik heb toen uiteindelijk een Nissan 240SX S13 aangeschaft, deze is ge?mporteerd uit canada door de vorige eigenaar. Er lag een 2,4 non turbo blok in met een PK van 155. Dit was even leuk, maar ik wou meer. Ik heb toen me motor eruit gehaald en een andere erin gezet. ( 2 liter 6 cilinder turbo, uit een skyline r32 gtst )
Nu anderhalf jaar veder is de auto af, rdw heeft hem goed gekeurd en ik ga nu alleen nog een apk regelen.
Omdat er in de tussentijd weer veel is veranderd, heb ik er ook voor gekozen de auto weg te doen. en te kijken naar iets nieuws.
Me oog is gevallen op de IS200, een leuk model met potentie en de luxe van een top auto. Ik ben nu dus lekker aan het rond neuzen en zo af en toe is een proef ritje maken om te kijken of er een IS200 tussenuit schiet waar ik gelijk aan verkocht ben.
Nu is er mij wel opgevallen dat een hoop is 200 modellen een hoge KM stand hebben ( of ze zitten op 20*.*** of ze zitten nog hoger ) je heb ze ook lager, maar het aanbod is voornamelijk in de hoge KM als je gaat kijken tussen prijzen van 4 tot 6 duizen euro. Nu heb ik niet veel ervaring met lexus en hoge KM standen maar ben toch wel benieuwd of hier iemand ervaring mee heeft, of misschien bruikbare tips. Want tja een hoge KM stand wil tegenwoordig niks meer zeggen.
Aangenaam kennis te maken en zie hieronder me nog huidige trots. Deze staat wel in de verkoop en ben al in onderhandeling.
Greets