Even voorstellen, Ik ben SuperS

supers

Nieuw hier
3 aug 2011
3
0
0
Wie is SuperS ?

Ik ben Sebastian S. kom uit gemeente Langedijk en ben 23 jaar.

Heb op 18jarige leeftijd gelijk me rijbewijs gehaald en de auto volgde niet veel later, een echte civic 1.5 DXI !
De is toen extreem verlaagd en her en der wat aangepast, leuk maar na een jaartje of 2 begon dit te vervelen.

Ik ben toen voor achter wiel aandrijving gegaan dit omdat ik al een tijd aan het informeren was naar driften, circuit rijden. Ik heb toen uiteindelijk een Nissan 240SX S13 aangeschaft, deze is ge?mporteerd uit canada door de vorige eigenaar. Er lag een 2,4 non turbo blok in met een PK van 155. Dit was even leuk, maar ik wou meer. Ik heb toen me motor eruit gehaald en een andere erin gezet. ( 2 liter 6 cilinder turbo, uit een skyline r32 gtst )
Nu anderhalf jaar veder is de auto af, rdw heeft hem goed gekeurd en ik ga nu alleen nog een apk regelen.

Omdat er in de tussentijd weer veel is veranderd, heb ik er ook voor gekozen de auto weg te doen. en te kijken naar iets nieuws.

Me oog is gevallen op de IS200, een leuk model met potentie en de luxe van een top auto. Ik ben nu dus lekker aan het rond neuzen en zo af en toe is een proef ritje maken om te kijken of er een IS200 tussenuit schiet waar ik gelijk aan verkocht ben.

Nu is er mij wel opgevallen dat een hoop is 200 modellen een hoge KM stand hebben ( of ze zitten op 20*.*** of ze zitten nog hoger ) je heb ze ook lager, maar het aanbod is voornamelijk in de hoge KM als je gaat kijken tussen prijzen van 4 tot 6 duizen euro. Nu heb ik niet veel ervaring met lexus en hoge KM standen maar ben toch wel benieuwd of hier iemand ervaring mee heeft, of misschien bruikbare tips. Want tja een hoge KM stand wil tegenwoordig niks meer zeggen.

Aangenaam kennis te maken en zie hieronder me nog huidige trots. Deze staat wel in de verkoop en ben al in onderhandeling.

Greets

397952300.jpg

Welkom op het forum allereerst!

De hoge kilometers zeggen op zich nog niet veel (behalve dan dat de auto's nog steeds vrolijk rondrijden) ;)

Echter, het is van cruciaal belang dat de auto goed onderhouden is en tijdig zijn (lexus dealer) servicebeurten heeft gehad. Is de history niet bekend of vaag, kijk dan vooral verder!

Goed onderhouden is de auto vrijwel onverwoestbaar en behoorlijk waardevast. Je kunt ook een lexusdealer bellen en informeren of de auto schade heeft gehad en andere bijzonderheden, als je iets op het oog hebt.

Op het forum vindt je verschillende topics, waaruit je wel globaal kunt opmaken wat er met de auto's speelt in technisch opzicht of problematiek.

Succes met het vinden van een IS en bij twijfel hier vragen stellen! :hi:

Hey Sebastian jij ook hier :D Ben Wouter van de lage civicjes uit Alkmaar..

Heb zelf een Lexus GS300 met 255.000 erop en geloof me daar merk je niks van, is wel super onderhouden met een hele map erbij aan onderhoud!

Suc6 met 't vinden van een IS200, is een 2gs300 niks voor je?

Welkom :) Veel succes met de zoektocht. De tips zijn hierboven al gegeven :) :hi:

welkom! gaaf die s13, leuk project ook met z'n sr20det toch? ! maar mooie keuze een IS200. ik ben zelf ook overstapt van een s13 (200sx dan) naar lexus en dat bevalt me nog steeds heel goed!

@ Jeroen : Na ik had in die van mij een rb20det gelegd ( uit een skyline r32 ) een echte 6 cilinder dus :P

@ GS300 : Wouterrrrrrrrrrrrrrrrrrr ja jou ken ik nog wel :D jij mij ook dus :P Maar leuk dat je hier ook bent. Een GS300 is voor mij niks, wil iets stoers hebben, en ik denk dat te kunnen berijken met die ls200. Ik wil wel boosten of superchargen ermee :) maar ik zal hem eerst aanschaffen en dan zien we veder :P

Voor de rest : bedankt voor alle reacties :D

Zal jullie op de hoogte houden.

supers zei:
@ GS300 : Wouterrrrrrrrrrrrrrrrrrr ja jou ken ik nog wel :D jij mij ook dus :P Maar leuk dat je hier ook bent. Een GS300 is voor mij niks, wil iets stoers hebben, en ik denk dat te kunnen berijken met die ls200. Ik wil wel boosten of superchargen ermee :) maar ik zal hem eerst aanschaffen en dan zien we veder :P

Pas op wat je zegt he, met ik wil wat stoers hebben... Alsof een GS een mietebak is haahaa.

Maar eh, Welkom!

gr. koen

welkom hier! alle info is hierboven al gegeven! ik lees dat je wilt boosten/superchargen... kijk ook in duitsland rond of je een is200 met TTE supercharger vindt, hier heel zeldzaam, maar daar zijn er nog een paar in de verkoop...

KWP zei:
supers zei:

Pas op wat je zegt he, met ik wil wat stoers hebben... Alsof een GS een mietebak is haahaa.

Maar eh, Welkom!

gr. koen

Haha hoi koen :P

Maar ik bedoelde het niet denigrerend, ik bedoelde eerder "ik wil kleiner maar even stoer als de GS ;)" zo is dat toch een stuk beter geformuleerd :D

@ mlcoolj

Ik ben idd al goed op de uitkijk :geek: , in engeland zag ik recent nog 1tje maar ik wil geen rhd :D

maar als je nog wat ziet je mag me altijd pm'en of in dit topic zetten :baseball:

Thxs

Is goed.. Zal m'n ogen open houden... Paar maand geleden stonden er in ieder geval 2 met tte compressor in dld

Ik vind een GS300 juist veel stoerder als een 'kleine' IS.. Vandaar dat ik ook geen IS wou maar een GS300!

welkom hier de mijne heb hu ook net 2 k op de klok geen geeikel mee gehad heb hem gekregen met iets van 180 k hij loopt gewoon als een nieuwe , maar dat heeft wel met de vorige eigenaar te maken . je moet gewoon de tijd ervoor nemen laatst stond er nog een mooie op schade auto;s .nl een grijze is 300 met 130 k op de klok dan heb je ook een beest zat klein beetje schade aan en was van 2004 voor 3500

Welkom hier!!! en zekr goede keus!!!

Toyota heeft diezelfde motor ook in andere modellen gebruikt... en toevallig rijden er ook wat taxi's rond in azie die ook deze motor erin hebben liggen.. dus de hoge km standen vind ik nog niet eens zo gek :) MAar zoals andere het al hebben gezegd, check het even na :)