even voorstellen kakerken breda

kakerkenbreda

Nieuw hier
30 mei 2011
7
0
0
op dit moment bestuurder van een gs 300 bj 2006 en het lexusvirus opgelopen in 2006 na verwend mercedesrijder te zijn geweest, echter door de vele problemen hiermee overgestapt naar de eerste lexus een gs uit 1997 (oud model) hierna een van 2002 nu van 2006 en binnenkort naar een ls600hl van 2008 ik hoop nooit meer te genezen van dit virus
 
Goedendag en welkom :) Kwam u niet aan het einde van de meeting afgelopen zaterdag even langs?
 
Leuk die woordspeling, ferfent of verwend Mercedes rijder :D :D

kakerkenbreda zei:
op dit moment bestuurder van een gs 300 bj 2006 en het lexusvirus opgelopen in 2006 na verwend mercedesrijder te zijn geweest, echter door de vele problemen hiermee overgestapt naar de eerste lexus een gs uit 1997 (oud model) hierna een van 2002 nu van 2006 en binnenkort naar een ls600hl van 2008 ik hoop nooit meer te genezen van dit virus




Welkom. En wow, LS600HL uit 2008. Mooi!
 
Be welcome! Als ik de euries had gehad, had ik deze auto willen hebben, wat een fan-tas-tische wagen... :worship:
 
Hube zei:
Goedendag en welkom :) Kwam u niet aan het einde van de meeting afgelopen zaterdag even langs?
U heeft een goed geheugen, kom de 15e een ieder geval langs want bij die lexusdealer ben ik dagelijks
 
kakerkenbreda zei:
Hube zei:
Goedendag en welkom :) Kwam u niet aan het einde van de meeting afgelopen zaterdag even langs?
U heeft een goed geheugen, kom de 15e een ieder geval langs want bij die lexusdealer ben ik dagelijks
Ik zet u op de lijst.
 
haha welkom, van dat virus wordt je doodziek, en er is geen tegen-middel voor, wees gewaarschuwd! :)
 
welkom!


Jongens ik heb allemaal bulten op mijn huid, zijn dat symptomen van het virus?




gr. koen
 
Je moet je foto eerst ergens uploaden op een server, dit kan bv via tinypic.com

Je kan door middel van het knopje IMG een link plaatsen. zorg ervoor dat je link tussen IMG staat.
 
Je kan je aanmelden bij bijvoorbeeld: Photobucket en dan de link van de foto, tussen deze tekens zetten: [*rimg *][*/rimg*]

Wel zonder de sterretjes.

Wat Alan zegt kan ook, maar dan moet je volgens mij van te voren al de foto's verkleinen. Als je de Rimg code gebruikt dat verkleint het forum de foto's automatisch.
 
W1773M zei:
Je kan je aanmelden bij bijvoorbeeld: Photobucket en dan de link van de foto, tussen deze tekens zetten: [*rimg *][*/rimg*]

Wel zonder de sterretjes.

Wat Alan zegt kan ook, maar dan moet je volgens mij van te voren al de foto's verkleinen. Als je de Rimg code gebruikt dat verkleint het forum de foto's automatisch.


Klopt, is naar mijn mening ook handiger. Vooral voor de wat minder computer gerichte leden (me to)




gr. koen
 
@Alor, kan, maar dan moet je bijna altijd de foto's al aangepast hebben, binnen de 500 kb, en binnen een bepaalde resolutie.
Vandaar mijn optie met uploaden, en rimg gebruiken
 
uploaden via tiny pic kan je gelijk foto's uploaden voor forum gebruik 640x480, hierdoor hoef je geen RIMG meer te gebruiken en daarnaast kan je gelijk de link van tinypic kopieren die al IMG heeft.