Even voorstellen / LED dagrijverlichting

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jack
  • Startdatum Startdatum

Jack

Nieuw hier
1 jun 2010
2
0
0
Beste forumleden / Lexus liefhebbers,

Mijn naam is Jack en ik ben nieuw hier op het Lexus Forum.
Sinds januari 2008 ben ik de gelukkige eigenaar van een zwarte IS 220d
uit het jaar 2006. In april dit jaar heb ik een nieuwe IS 250 sport, met een F-sportpakket in de kleur wit besteld, welke hopelijk in augustus of september geleverd gaat worden. (jaja, lange levertijden...). Nu ben ik eigenlijk wel geinteresseerd naar de HID xenon mistlampen met LED dagrijlichten welke naar het schijnt door Lexus Japan geleverd kan worden.
Ik heb deze informatie vanuit het Lexus Forum van lid Alan, datum 22 juni 2009. Bij mijn dealer (Louwman Groningen) loop ik hiermee vast en zij geven aan zelf maar iets te regelen. Vandaar dus deze oproep; weet
iemand iets meer hierover en langs welke kanalen is zoiets te realiseren?

Alvast bedankt voor jullie reakties, groeten Jack.

Bijlagen

• DSC02030.JPG
    DSC02030.JPG
    223,4 KB · Weergaven: 70
Welkom Jack en gefeliciteerd met je aankoop! :)

Ik denk dat je het over deze hebt:

http://www.l-tunedparts.com/product/?id=1995

Naar mijn mening erg duur!!! :(

Ik zou het misschien kopen als het onder de 1000 euro zou zijn.

Ik heb zelf gewoon LED lamp in me mistlampen en voor de winter gebruik ik gewoon xenon hid ipv ledlampje.

Volgens de Amerikaanse lexus forum is er groot kans dat de 2011 IS250 deze koplampen gaat krijgen:

27229d1275678597-changes-2011-lexus-what-we-know-so-far-10-06-04-2011-lexus-update-1.jpg

LED?

LED?

Het is mijn persoonlijke mening maar ik vindt die led lampjes erg fout. Audi begon ermee en nu zitten ze al op een Ferrari. Het ziet er zeer Halfords achtig uit, ik zou de mooie neus van een Lexus zo laten. Gewoon Philips Extreme pitten erin en klaar.

Ik vind het wel mooi, maar ook wel een tikkeltje fout. Maar eerst in het echt zien of het echt zo fout is :) Maar het schijnt dat die facelift alleen in China zo uit komt te zien, dus wie weet blijft het voor ons gewoon zoals het is.

Het beste is toch nog gewoon HID Xenon pitten erin. Ben totaal niet meer gewend om met Halogeen te rijden...

Hallo mede forumleden,

Bedankt voor de snelle reakties tot zover. Bijna 2000 dollar voor een paar LEDjes is inderdaad wel erg ruig en zo te zien is het ook geen origineel spul. Hoe (en waar) zit dat met die Philips Extreme pitten dan, zoals door
Co?rdinator genoemd?? De originele koplampen van een mogelijke facelift zien er wel gaaf uit maar om dat later weer te laten ombouwen gaat ook wel weer ver...

Groeten Jack

Jack,

dat is ook de reden dat ik het maar heb laten liggen. Ik heb deze units in het echt gezien en ze zijn wel gewoon in een orignele toyota doos verpakt en gesealed. Naast die paar ledjes zijn het ook de Xenon HID mistlampen die ook wel prijzig zijn.

Ik zou er zelf gewoon Xenon HID in je dimlicht monteren. Ben je rond de 100 euro kwijt, maar dan heb je wel aardig wat licht :)

Bijlagen

• AE82GT2.jpg
    AE82GT2.jpg
    83,7 KB · Weergaven: 67
Ik heb in elke auto gewoon de Philips Extreme H4 of H3 pitten en ik moet zeggen dit geeft een hele grote bundel licht in de nacht. En met 39 euro voor een setje ook te doen. Natuurlijk geeft het nieuwe Xenon meer licht maar hoeveel wil je hebben en hoeveel heb je nodig om door de nacht te rijden? Een HID setje kun je ook voor een 60-80 euro installeren en geeft ook een klap licht.

Klopt de laatste halogeen lampjes zijn zeker goed, maar zoals ik al zei heb ik voor dezelfde prijs liever xenon :)

Ik rij zelf met 50watt xenon rond omdat ik zelfs de 35watt net iets te weinig licht vind geven. In nederland heb je eigenlijk wel genoeg straatverlichting, maar ik vind het zelf gewoon wat fijner om wat meer licht te hebben.. :) in de winter gaan er in de mistlampen ook nog eens HID xenon in voor wanneer het weer echt bar slecht is.