Even voorstellen: Marc

Marc220d

Nieuw hier
4 aug 2009
19
0
0
Dames, Heren,

Bij deze wil ik mij eventjes voorstellen als nieuwe gebruiker.

Mijn naam is Marc en ik hoop in september 2009 de trotse bezitter te worden van de volgende IS220d:

* Business Style uitvoering
* Pearl White metallic lak
* Navigatie advance/ML
* Leren bekleding + stoelverwarming

Ik heb de auto begin mei besteld en de dealer gaf aan dat de IS begin september in NL zou moeten zijn. Nu ben ik wel benieuwd wat de levertijden normaliter zijn.... heb helaas met andere merken mindere ervaringen qua geschatte leveringsdata.

Momenteel rijd ik in een Toyota RAV4 2.2 D-CAT Executive, dus de motor met al zijn positieve (kracht!) en mindere (turbogaatje) kanten ken ik goed. In ieder geval wel een reden om nu een prachtige opvallende (...) sportsedan eromheen te willen.

groeten,
Marc220d.

En dan nu (juni 2010) eindelijk de foto's.... ondertussen heb ik wel die verschrikkelijk lelijke dieseluitlaat opgepimpt.... kan de IS best wel hebben. Ik moet zeggen dat ik nog nooit een auto heb gereden die zoveel bewonderende blikken en positieve opmerkingen veroorzaakte als de IS..

P.S. Op de achtergrond van de foto's staat ook nog de witte Punto Evo van mijn vrouw verstopt... als je ze naast elkaar ziet valt pas op hoe mooi het Lexus wit is. (de Punto is witter, maar ook erg mooi). lexus Pearl White naast het Audi wit (die zie je nog wel eens) is helemaal een wereld van verschil.

Uploaded with ImageShack.us

Hoi Marc,

welkom op het forum en vele prettige kilometers toegewenst in de IS. Heb je De korte of lange overbrenging?

Hube zei:
Hoi Marc,

welkom op het forum en vele prettige kilometers toegewenst in de IS. Heb je De korte of lange overbrenging?

Hi Hube: de normale overbrenging, dus niet het drivers pack.... brandstofverbruik gaat bij dat drivers pack toch nog redelijk omhoog, vandaar!

Welkom marc!

Het wordt een lange maand voor jou :) hahahahaha maar ik denk dat het wel de moeite waard is!!! :) iig heel veel plezier ermee en laat ons wat foto's zien wanneer je de auto hebt ontvangen.

Alan

Ik heb gisteren met de dealer gesproken: de IS wordt rond 09/09 bij hen afgeleverd. Uiteraard heb ik gevraagd om er dan geen gras over te laten groeien ;)

Hahaha mooi!!! :) dus dat wordt nog iets meer dan 3 weken geduld hebben :) haahaha maar dat is zo voorbij!! voor je het weet ben je al aan het cruisen in je is

Hi Marc,

Welkom op het forum. Ik rij zelf ook in een IS 220D en heb nu 55.000 km weg zonder problemen. Ik heb ook geen drivers pack erbij zitten maar dat scheelt weer een keer schakelen want ik gebruik zijn 6e versnelling eigenlijk nooit. Alleen boven de 150km gebruik ik zijn 6e versnelling dat is dus zelden :wink: Op de rijksweg lekker in zijn 5 bij 130km gas erop dag BMW 220d en Audi A TDI 170 pk want die zitten dan in hun 6e versnelling. :D

Arie zei:
Hi Marc,

Welkom op het forum. Ik rij zelf ook in een IS 220D en heb nu 55.000 km weg zonder problemen. Ik heb ook geen drivers pack erbij zitten maar dat scheelt weer een keer schakelen want ik gebruik zijn 6e versnelling eigenlijk nooit. Alleen boven de 150km gebruik ik zijn 6e versnelling dat is dus zelden :wink: Op de rijksweg lekker in zijn 5 bij 130km gas erop dag BMW 220d en Audi A TDI 170 pk want die zitten dan in hun 6e versnelling. :D

Hi Arie,

Dan is jouw IS waarschijnlijk nog van voor 2009? Modeljaar 2009 moet nl. een iets beter afgestelde bak hebben. Ik rijd nu zelf een RAV4 met dezelfde motor en zoals jij zegt, met een wat goed schakelen trek je toch behoorlijk wat standaard leasers er zonder problemen uit. Vooral met een SUV is dat vet lachen!

Marc.

Klopt mijn buurman heeft ook een R4 en dan op grijs kenteken dus ook nog eens lichter. Zonder de chiptuning kon ik hem ook moeilijk losrijden op de rijksweg.

Hube zei:
Klasse!

Zit je al op hete kolen?

:P Yep. Heb gisteren al met mijn vrouw eventjes in de auto kunnen zitten. Werd net grondig gepoetst... wat een prachtauto in die kleur.... nog een paar nachtjes...

Ik post woensdag/donderdag wel wat plaatjes.

Prettig weekend allen (voor mij een lang weekend).

En eindelijk: hij is gisteren afgeleverd....

De eerste 500km zitten er al weer op, wat een prachtauto! Luxe, snel en opvallend. Ontzettend gaaf die aandacht van anderen: gisteren al een paar keer bewonderende blikken gehad.... een witte IS is zeker geen saaie auto.

Binnenkort foto's.

Marc.