Even voorstellen: Marc

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Mocht ik nu opnieuw een Lexus kopen, dan wordt deze ook wit, of eigenlijk het parelmoerachtige wit van Lexus :) Wat is die kleur toch mooi!

Heel veel succes met de auto, je zal veel fijne kilometers krijgen :)
 

Marc220d

Nieuw hier
4 aug 2009
19
0
0
Vandaag eindelijk de foto's gemaakt en toegevoegd.... Sorry allen, dat het even 9 maanden moest duren!

De foto's zijn toegevoegd aan mijn eerste post/bericht!

Marc220d.

Even een teaser: voor de volledige pics dus even naar de eerste pagina van deze thread.

 

Marc220d

Nieuw hier
4 aug 2009
19
0
0
Overigens, ik moet (...) soms door Duitsland rijden en heb de IS ondertussen op 240 weten te klokken. En dan rijdt hij nog zo heerlijk, geen enkel moment het gevoel dat je de auto niet meer de baas bent.

Dit in tegenstelling tot het rijden in de winter (2009) met 30km door de straat. Ik maakte meer pirouettes dan een Olympische kunstschaatser 8O
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Winterbanden zijn op de IS echt een must. Ik ben nooit een winterbanden fan geweest, maar sinds afgelope winter wil ik nooit iets anders meer.
 

Marc220d

Nieuw hier
4 aug 2009
19
0
0
Mee eens... gelukkig had de dealer nog een mooie Lexus lichtmetalen velgensetje staan, dus was mijn belangrijkste afkeer van winterbanden (stalen velgen, auw) gauw verholpen.
 

Marc220d

Nieuw hier
4 aug 2009
19
0
0
Alor zei:
Wow mooi hoor, dat wit begin ik steeds mooier te vinden.

Yep, vorig jaar toen ik hem bestelde fronsten wel veel bekenden... "wit?".

Maar als je de mooie parelmoerglans vergelijkt met bijvoorbeeld het Audi-wit, dan zie je pas goed hoe Lexus geslaagd heeft met deze kleur.

Mijn vrouw rijdt een witte Punto Evo. Een prachtige kleur, maar toch stukken minder (vind ik) dan de Lexus.