Even voorstellen (Misschien een LS430)

Bertil

Nieuw hier
26 dec 2012
12
0
0
Beste Lexus liefhebbers,

Graag wil ik me hier even voorstellen. Mijn naam is Bertil Seigers samen met mijn vrouw en onze baby woon ik in Rotterdam. Ik ben best wel een auto liefhebber al zeg ik het zelf. Tot nu toe heb ik alleen maar Duitse auto's gehad. Op dit moment rijd ik nog een BMW 540i maar ik ben op zoek naar iets anders, en jullie raden het vast al, dat wordt misschien een Lexus LS430 :rulez:

Vorige week heb ik test gereden en dat beviel prima. Wel even wennen, toch iets groter en stiller (te stil, ik hoor zo'n V8 graag) dan mijn huidige auto en wat een soepel schakelende automaat! Uiteraard heb ik wat vragen voor dat ik er een koop. Daarvoor heb ik een nieuw topic geopend.

http://www.lexusforum.nl/forum/viewtopic.php?f=115&t=3955

Groet,

Bertil Seigers

Hoi Bertil,

Welkom op het forum. Er zijn een aantal LS rijders die je misschien kunnen helpen met jouw vragen.

Welkom hier Bertil en de rest van het gezin, succes met met de LS430, want die wordt het zeker, als je eenmaal een Lexus hebt gereden, ben je verkocht.

Welkom! Mooi hoor, zo'n LS!
En inderdaad, als je eenmaal in een Lexus gereden hebt wil je niks anders meer... Dat weet ik na 1 dag lexus rijden al!

Ik ben erg benieuwd, hoe meer ik over Lexus hoor hoe beter het klinkt. Het is leuk om te zien dat iedereen zo enthousiast is over zijn Lexus. Zo komt die LS430 steeds dichterbij.

Zelfs mijn vrouw is enthousiast, terwijl ze eigenlijk een stationwagon of een X5-achtige auto wou. Gelukkig past de kinderwagen makkelijk in de kofferbak ;)

Misschien is wel het enige nadeel van de LS430 dat het aanbod in Nederland niet zo heel groot is.