Even voorstellen na een jaartje

Hamza

Nieuw hier
15 jan 2025
6
13
3
Hallo allemaal,

Ik ben Hamza woonachtig in Limburg België, ik rijd nu bijna een jaar met een Lexus is300h en ben zeer tevreden over de wagen. Het comfort, de stilte, de zuinigheid en de algemene rijervaring hebben me echt overtuigd.

Voorheen had ik met verschillende Duitse merken gereden maar vooral met de laatste had ik veel issues waardoor het tijd werd om opnieuw op zoek te gaan naar een andere auto. Dit keer wilde ik iets betrouwbaar en unieks, iets wat je niet vaak op de weg ziet, en bij Lexus was ik op het juiste adres.

Na wat onderzoek, positieve recensies en aanbevelingen had ik uiteindelijk de stap gezet naar de IS300h, en tot op vandaag heb ik daar absoluut geen spijt van.

Ik kijk ernaar uit om hier leuke contacten te maken en elkaar in het echt te ontmoeten tijdens meetings.

Hierbij deel ik graag enkele foto’s van mijn wagen

Bijlagen

• 3eeb3e39-fad9-4410-969b-dc0f7a0fba73.jpeg
    3eeb3e39-fad9-4410-969b-dc0f7a0fba73.jpeg
    622,3 KB · Weergaven: 35
  • 7142759d-c696-45c5-877f-900d9759a7c2.jpeg
    7142759d-c696-45c5-877f-900d9759a7c2.jpeg
    728,7 KB · Weergaven: 33
  • c938dcef-1e91-48c4-8f66-da7545975e51.jpeg
    c938dcef-1e91-48c4-8f66-da7545975e51.jpeg
    751 KB · Weergaven: 32
  • IMG_7616.jpeg
    IMG_7616.jpeg
    4,4 MB · Weergaven: 37
  • IMG_6181.jpeg
    IMG_6181.jpeg
    3,5 MB · Weergaven: 35
Welkom!

Heel veel rijplezier en wie weet komen we elkaar tegen. Ik ben nog niet bij een meeting geweest, maar het lijkt mij erg leuk.

• Leuk
Waarderingen: Hamza
Mooie IS! En welkom bij dit leuke Forum. Je bent de zoveelste die overgaat van de Duitse merken naar Lexus. Moet niet te gek worden, we willen wel uniek blijven hier :ROFLMAO:

Maar erg veel plezier met je mooie bolide, de IS is gewoon steengoed (y)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Hamza
Welkom, mooie bak!
Ik dacht dat je op de laatste foto samen met de mijne stond (alleen heb ik helaas geen F-sport).
Mooie garage heb je ook. De rest van het wagenpark wat ik daar zie is ook van jou/jullie? Nice!

Heb jij poetsen als hobby? Gokje n.a.v. die mooie verlichting aan het plafond 👌
Een Lexus heeft af fabriek een mooie laag blanke lak, kun je lekker op los gaan met poetsen :cool:

Mooie IS! En welkom bij dit leuke Forum. Je bent de zoveelste die overgaat van de Duitse merken naar Lexus. Moet niet te gek worden, we willen wel uniek blijven hier :ROFLMAO:

Maar erg veel plezier met je mooie bolide, de IS is gewoon steengoed (y)
Haha helemaal mee eens. Maar langs de ene kant is het toch goed dat er meer Lexus rijders bijkomen, dat zegt genoeg over de kwaliteit😉

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Welkom, mooie bak!
Ik dacht dat je op de laatste foto samen met de mijne stond (alleen heb ik helaas geen F-sport).
Mooie garage heb je ook. De rest van het wagenpark wat ik daar zie is ook van jou/jullie? Nice!
Bedankt!
Dat zou bijna kunnen ja😄
De garage is van een kameraad die ook auto's verkoopt, ik had mijn Lexus daar laten detailen. Vond de garage zelf ook heel mooi.

• Leuk
Waarderingen: quattrootje