Even voorstellen Nick.

Nick.

Hoort erbij
4 feb 2014
39
1
0
Wie ben ik: Nick, momenteel 24 jaar en woon in de omgeving van Oss - Den Bosch.

Zoals sommige misschien al gelezen hadden, was ik op zoek naar een Lexus IS200. Na verschillende kleine oude autootjes (Suzuki Swift GTi, Subaru Justy, Volkswagen Polo II Steilheck, Peugeot 205) werd het toch maar eens tijd om te gaan investeren in een goede fatsoenlijke wagen. Toch al wel een behoorlijke tijd aan het zoeken geweest, maar een paar weken geleden precies hetgeen gevonden wat ik zocht. Inmiddels ook mijn krabbeltje gezet onder de koop overeenkomst, en als het goed is mag ik de 21ste de Lexus op gaan halen :)!

Ik probeerde hier wat foto's te uploaden van de advertentie, alleen krijg ik het niet helemaal voor elkaar?
 
Welkom op het forum! Veel fijne kms met de auto gewenst!
 
Danku danku, ik zal eens proberen of het met de foto's lukt. Het zijn er maar een paar, maar de rest zal snel volgen!

Afbeeldingen_Occasions_33rkff_auto_auto_c624_c397_q_35956_93566_lexus_is200_2-0i-business_-navi_-automaat_1_zps070249eb.jpg

Afbeeldingen_Occasions_33rkff_auto_auto_c624_c397_q_35956_28277_lexus_is200_2-0i-business_-navi_-automaat_3_zps0deae93a.jpg

Afbeeldingen_Occasions_33rkff_auto_auto_c624_c397_q_35956_94509_lexus_is200_2-0i-business_-navi_-automaat_4_zps7cce276e.jpg

Afbeeldingen_Occasions_33rkff_auto_auto_c624_c397_q_35956_d7923_lexus_is200_2-0i-business_-navi_-automaat_5_zps052d431c.jpg


Ps. Ik krijg telkens bij het posten van een bericht de vraag of ik een .json wil downloaden? En verder blijft de site aan het "Werken ...". Uiteindelijk na verversen is alles wel gepost, maar dacht zal er even een melding van maken.
 
Laatst bewerkt:
Welkom hier Nick, mooie auto, veel plezier hier op het forum en met de IS 200.
 
Het is mogelijk dat je je webbrowser moet updaten naar een meer recente versie. Btw, nette auto!
 
Dat is een vbulletin bug met IE11. Je zal er heel even mee moeten leven tot vbulletin 5.1 uit is. Sorry.
 
Danku danku!!

Nou, eerst wachten tot hij eindelijk in m'n bezit is, nog een week wachten, en dat duurt lang!!!
 
Dank jullie wel allemaal. Vandaag te horen gekregen dat de auto zo goed als klaar is :)!!! Nu nog paar dagen af tellen en kunnen we lekker gaan rijden.

Velgen vind ik inderdaad ook super! Maar volgens mij zitten deze velgen alleen op de latere modellen??
 
Meen me te herinneren dat rond 2003 die 11 spaaks velgen exclusief onderdeel waren van Sportdesign uitvoering en rond 2004 als optie voor alle uitvoeringen. Dus wrijf het maar flink in
wink2.png