Even voorstellen. Peter IS200

peter-IS200

Nieuw hier
21 jan 2013
4
0
0
Hallo allemaal!

Ik ben Peter W uit Zeddam en ben 23 jaar oud.

In het bezit van een lexus IS 200 uit 2003.
De auto gekocht in juni vorig jaar met 145000km op de teller.
zoals het nu gaat ben ik erg tevreden en trots op de IS. :rulez:

Het enige minpunt aan de auto is dat de koppeling slecht is. :roll:
Het is de bedoeling deze aankomend voorjaar te vervangen.

Tips hierover zijn natuurlijk van harte welkom.

als mensen deze auto herkennen zou ik graag meer willen weten over de geschiedenis en de vorige eigenaar.


Groet Peter W
 

Bijlagen

  • IMG343klein.jpg
    IMG343klein.jpg
    485,3 KB · Weergaven: 53
  • IMG344klein.jpg
    IMG344klein.jpg
    400,4 KB · Weergaven: 51
  • IMG345klein.jpg
    IMG345klein.jpg
    470,6 KB · Weergaven: 62
Welkom op 't forum Peter en veel plezier met de aanwinst!

Het enige minpunt aan de auto is dat de koppeling slecht is. Het is de bedoeling deze aankomend voorjaar te vervangen. Tips hierover zijn natuurlijk van harte welkom.
Tips over het vervangen van de koppeling of bedoel je iets anders?
 
Welkom hier Peter, mooie kleur auto, veel plezier hier, succes met de reparatie van de koppeling.
 
Ik heb de exedy koppeling eronder.. Beste is misschien gelijk de Dual Mass vliegwiel vast te lassen of een lichtere JUN vliegwiel.

Waar ik overigens spijt van heb dat ik dit niet gelijk heb gedaan..
 
hoi peter,

leuk om een berichtje te krijgen van je, ik ben inderdaad de oude eigenaar van deze auto. Leuk om te lezen dat hij je goed bevalt. Ik heb hem altijd graag gereden, maar ivm de gezinsuitbreiding zijn we overgegaan naar een station wagon. Ik hoop dat je veel plezier met de auto hebt, en zou het leuk vinden als ik hem nog is tegen zou komen.

Groetjes Richard
 
Welkom hier met je Lexus!
Als je een JUN vliegwiel gaat monteren zal je ook een andere koppeling nodig hebben, dus hou daar rekening mee qua budget.
 
Nou misschien,
ik ken een zaak die nog 3 stappen verder gaat dan de IKEA. Je krijgt er de route naar het dichtstbijzijnde bos,
kapt er een boom om en vijlt, zaagt en schuurt net zo lang dat je de bijgeleverde tekening van het door jou gewenste
artikel hebt gekopieerd. Als je een voorbeeld zoekt om te kopieren kan ik je een foto leveren.
Het is ff werk, maar dan heb je wel wat unieks! Of anders toch maar de slopers afbellen of nieuw bestellen..