even voorstellen

D34dly

Nieuw hier
20 nov 2014
3
2
0
Hallo,

ik ben Jeroen uit Nijmegen.
Reed voorheen een Toyota Starlet Glanza 1.3t
Deze is helaas overleden in een ongeluk.
Rij momenteel een Mazda 323f BG (beetje lijkende op de Mazda 3 serie)

Maar mijn plannen zijn :
Lexus is200 kopen deze meteen weg te brengen voor een 1jzgte of een 2jzgte er in te bouwen.
Dan de auto te laten strak maken en mat zwart wrappen.
interieur er uit 2 stoelen overhouden..kooi er in..
in iedergeval goed aanpakken :)

dus tips zijn altijd welkom ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: GPS-10 en Raoultjin
Mat zwart doe ik om de originele kleur van de auto goed te houden.
en idd dat is ieder zijn smaak.
racestoelen ligt er maar net aan of ik er mee circuits ga rijden.
ik moet goede degelijke stoelen er in hebben dat als ik sportief door een bocht ga dat ik niet uit men stoel glij..
dit heb ik namelijk met de starlet ook gehad en daar heb ik naderhand subaru stoelen in gezet van een sti..
 
Welkom!
Ben erg benieuwd naar de engine swap.
Zou leuk zijn als je een project topic start als het zover is.
Met veel foto's natuurlijk
 
welkom, het klinkt net als de screen projector op de smartphone, het helpt tegen krassen maar het krast als de neten... wat bereik je ermee? je lak goed onderhouden zou een optie kunnen zijn.
Nog een tip! , rij er niet in.....
 
"...weg te brengen voor een 1jzgte of een 2jzgte er in te bouwen"....

Doe er dan gelijk een 1UZ V8 in, ben je gelijk klaar...naderhand nog een kleine turbo erop...:rulez::rulez::rulez:
 
Dus een auto wrappen is hier uit de boze zo te zien.. maarja smaken verschillen gelukkig.. gelukkig heb ik de velgen keus nog niet gemaakt dan :p kleur wel maarja zal men mond wel houden want dat zal ook niet kunnen denk ik..
waarom een 1uz v8 met 260pk non turbo.. ik wil single of twin turbo rijden.. en dan is een supra blok geschikt vind ik hand geschakeld.. 3 a 400pk is zat voor de achterwielen..
 
Niets is uit den boze :) Er zijn gewoon verschillende mensen met duizenden meingen hier (en met tientallen actieve leden moet dat toch iets zeggen ;) )

Ik zit zelf ook te denken de auto nog wel eens te wrappen. Het kan echt heel mooi gedaan worden. Laatst op de meeting was er ook iemand met een hele mooie IS2 wrap.

Uiteindelijk moet je doen wat je zelf het mooiste vind. Ik persoonlijk vind het altijd wel gaaf wanneer iemand wat met zijn auto doet. Of ik het nou mooi vindt of niet.
 
Heb je helemaal gelijk in Hube. Zelf onlangs de auto gewrapt en het ziet er meteen anders uit: :rulez:

Portrait.jpg
 
mooie plannen, ik hou het in de gaten, mat zwart is een apparte kleur en zeker met de plannen voor de motor wordt het vast een wolf in schaapskleren
 
  • Leuk
Waarderingen: D34dly
Er is tot nu toe niemand die auto wrappen veroordeeld , maar zeg niet dat je het doet om de lak te beschermen.....
 
Heyy welkom hier Jeroen, zonde van je wagen je had een hoop tijd en geld in gestoken! Succes met je plannen!!
 
Hey welkom! En je hebt mooie plannen. Ik ben benieuwd hoe het straks word. Ik hou wel van mat zwart