Even voorstellen

obiwan

Nieuw hier
26 mrt 2015
2
0
0
Hallo allemaal, mijn naam is Leon en ben sinds 1 week de trotse bezitter van een Lexus IS200 uit 2001. Ik ben er al vanaf dag 1 dat deze auto op de markt kwam verliefd op.
Kon hem natuurlijk niet betalen maar nu dan toch eindelijk wel. Ik heb natuurlijk nog een aantal vraagjes maar daar kom ik nog op terug.
Ben in ieder geval superblij met mijn auto en dit forum. ik wens dan ook iedereen voor nu en in de toekomst veel plezier met jullie topauto's.

Groetjes Leon
 
Hoi Leon! Welkom! De IS200 was ook mijn eerste liefde! Prachtige en tijdloze auto! Heel veel plezier met deze auto!
 
Bij mij was mijn eerste liefde een vrouw maar goed toch van harte welkom en gefeliciteerd met de IS200
En may the Lexus be with you obiwan 😃
 
Welkom Leon
we zijn dol op foto's hier :photo:

veel plezier met jouw droom auto
 
Ach ja, je eerst liefde... zwijmel... Maar zeker een mooie dan! Heel veel plezier ervan en niet meteen alle kilometers opmaken h? ;)
 
Dag Obiwan, oftewel Leon, welkom. :photo::photo::photo::photo::photo::photo::photo:????
 
Laatst bewerkt:
Hoi Leon.

Welkom hier en veel plezier van en met je IS200 maar zoals ik van de meeste eigenaren hoor zal dat geen probleem zijn.