even voorstellen

Goedemiddag ,
geen idee eigenlijk , ze gaan nooit stuk dus veel te repareren is er niet ,alleen een beetje poetsen denk ik

dus best saai
 
Ik heb een uur in mijn L in mijn koele garage doorgebracht. Buiten te warm om iets zinnigs te doen met 37 graden. Heb het handboek vanaf pagina 455 (spraakherkenning) in de praktijk gebracht. De dame begint mijn Frans nu ook te begrijpen ondanks mijn accent -).
?couter Bruckner en jawel, dan begint Haitink met zijn stok te zwaaien en dan valt het concertgebouworkest in. Het grote werk, prachtig via de 17 (?) luidsprekers. Ben soms een beetje bang voor de dubbele beglazing -)
 
Ik heb ook spraak herkenning...... als ik instap om van de climate control en muziek te genieten, dan begint mijn ega te zeuren, en gaan de ramen 'automatisch' dicht en het volume omhoog....
Het is te gek,...... als je eens wist wat er allemaal op/aan zo'n Lexus zit. ;)
 
Je kunt ook al kiezen voor de adaptieve versie in de optielijst.
Op het moment dat je ega eraan komt gaan de ramen al dicht en het volume omhoog.
Super techniek! Nu in huis nog... 😉
 
Die optie had ik al, al was het een beetje doorgeschoten ........ portieren gingen dicht als ze aan kwam lopen.
 
Ik spreek Frans nog wel eens, maar hij spreekt geen duits.... frans ook niet trouwens
 
At het is jammer dat Rad van Fortuin niet meer bestaat, je zou een prima alternatief zijn voor Hans van der Togt 😂😂😂😂
 
Hoi Klaas, welkom op dit boeiende en veelzijdige forum en dank voor je kern-vraag!
thumbsup.png


We houden ons hier vooral bezig met waarom er een 12 uurs of analoog klokje in de Lexus zit, of een CT200h wel een echte Lexus is en sludge-olie met roest normaal is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubs24