- 10 jun 2011
- 4.993
- 117
- 0
Beste mede lexus'ers,
Mijn naam is Mike, 45j en woon omgeving Lisse. Ong. een jaar of twee ben ik in bezit van een groene GS 300 uit begin 2000 (met jammer genoeg stoffen bekleding en redelijk gecorrodeerde velgen, wel Navi). Aan de andere kant, daar was de prijs dan ook naar
Pas later kwam ik erachter dat een blinde neanderthaler nogal hardhandig de lak elektrisch heeft gepoetst... Dus behoorlijk wat swirls en strepen in de lak (goed zichtbaar onder bepaalde hoek in zonlicht).
Gemotiveerd door de vele mooie projecten en handige weetjes op deze site (+ UK en US), ben ik voornemens de auto wat op te vrolijken, met nadruk op een 'fabrieks' look en behoudt van comfort.
Te doen:
- Lak polijsten (of laten doen), hopelijk is dat voldoende, en auto detailleren
- kleine roestpuntjes aan rand benzineklepje wegwerken
- velgen vervangen, mogelijk een maatje meer, is nu 16"
- iets verlagen
- reguliere lampjes van interieur en kenteken vervangen door Leds
- Koplampen vervangen voor halo-projectors
- Grill vervangen voor sporttype, of strak maken (zwart bladdert hier en daar eraf)
- ruiten iets tinten
- beschaafde randspoiler achterklep
- wellicht een paar embleempjes minder op de achterzijde
Gedaan:
- LED achterlichten ge?nstalleerd
- witte zij- knippers besteld
In de toekomst zal ik trachten wat plaatjes te uppen, er valt nu nog weinig te zien
M.v.g.
Mike
Mijn naam is Mike, 45j en woon omgeving Lisse. Ong. een jaar of twee ben ik in bezit van een groene GS 300 uit begin 2000 (met jammer genoeg stoffen bekleding en redelijk gecorrodeerde velgen, wel Navi). Aan de andere kant, daar was de prijs dan ook naar
Pas later kwam ik erachter dat een blinde neanderthaler nogal hardhandig de lak elektrisch heeft gepoetst... Dus behoorlijk wat swirls en strepen in de lak (goed zichtbaar onder bepaalde hoek in zonlicht).
Gemotiveerd door de vele mooie projecten en handige weetjes op deze site (+ UK en US), ben ik voornemens de auto wat op te vrolijken, met nadruk op een 'fabrieks' look en behoudt van comfort.
Te doen:
- Lak polijsten (of laten doen), hopelijk is dat voldoende, en auto detailleren
- kleine roestpuntjes aan rand benzineklepje wegwerken
- velgen vervangen, mogelijk een maatje meer, is nu 16"
- iets verlagen
- reguliere lampjes van interieur en kenteken vervangen door Leds
- Koplampen vervangen voor halo-projectors
- Grill vervangen voor sporttype, of strak maken (zwart bladdert hier en daar eraf)
- ruiten iets tinten
- beschaafde randspoiler achterklep
- wellicht een paar embleempjes minder op de achterzijde
Gedaan:
- LED achterlichten ge?nstalleerd
- witte zij- knippers besteld
In de toekomst zal ik trachten wat plaatjes te uppen, er valt nu nog weinig te zien
M.v.g.
Mike