Even voorstellen

LexusLeo

Nieuw hier
20 okt 2015
4
0
0
Goedenavond allemaal, ik ben Leo en kom uit Almere, Ik ben in bezit van een Lexus IS200 uit 1999 (een pracht auto).
ik zou geen ander merk meer willen hebben.
Afgelopen weekend een proefrit gemaakt in een nieuwe Lexus IS300H, een pracht auto, maar net iets te duur voor mij.

heb met de dealer een gesprek gehad over de Lexus IS250 waarbij hij mij vertelden dat je deze auto beter in een automaat kan nemen inplaats van handgeschakeld, want volgens de dealer hebben deze auto's alleen maar problemen met de schakelbak.
is dat echt zo?

mvgrt Leo
 
Lekker he zo'n IS200 onder je kont, heeft deze bimmer man ook aan het twijfelen gebracht.
Persoonlijk zal ik pas op mijn 100ste een automaat gaan rijden, maarja dat moet je natuurlijk volledig zelf weten. Drift zo kut zo'n automaat... ;)
Welkom en ben benieuwd of ?n wat voor lexus je gaat rijden
 
Rijdt heerlijk zo'n IS200! Met deze auto ben ik ook gelijk voor het eerst automaat gaan rijden, en ik ga echt nooit meer terug :p
Welke gek heeft dat ooit bedacht joh? laten we lekker zelf gaan schakelen, want ik verveel me in de auto, zoiets denk ik ;)

Zelfs driften gaat prima met een automaat, als je hem maar op de hand neemt ;)

Ik heb wel eens wat dingen gehoord over de handschakelbak van de IS250, dus nog meer reden om gewoon een automaat te halen :thumbsup:

Succes ermee!
 
Welkom en wijsheid in de keus.

Begrijp dat je twijfelt aan het advies van de dealer, maar ik sluit me ook aan bij voorkeur voor automaat. Op diverse forums zijn er opvallend veel negatieve geluiden over de handbak. In relatie tot de automaat eigenlijk niet tot veel minder, waarom zou je die gok nemen?
 
Welkom Leo , en succes met je beslissing ,
en post even wat foto's , zijn we dol op hier :rulez:
 
No Title

Zovast allemaal bedankt voor de reacties over de vraag van de IS250.
Ik heb zelf geen haast voor een andere Lexus te kopen want deze is nog perfect voor mij.
Hierbij wat foto's van mijn IS200,
 

Bijlagen

  • photo4463.jpg
    photo4463.jpg
    76,8 KB · Weergaven: 49
  • photo4464.jpg
    photo4464.jpg
    79,6 KB · Weergaven: 62
  • photo4465.jpg
    photo4465.jpg
    79 KB · Weergaven: 49