Even voorstellen

Bajverhe

Nieuw hier
31 okt 2015
13
2
0
Hallo Allemaal,

Ik ben Bart en kom uit Tilburg.Sinds een paar maanden ben ik in het bezit van een IS200 uit 2004. Ik heb van deze aanschaf nog geen seconde spijt van gehad en ik ben van plan om deze auto nog lang te rijden. Ik ben gaan zoeken naar een IS nadat ik in een IS300 van een kennis heb gereden. 5 kilometer en ik was meteen verkocht. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een IS200 omdat deze makkelijker te vinden zijn met een goede kilometerstand en een stuk goedkoper zijn in aanschaf en verbruik.

groeten,

Bart

Welkom Bart en heel veel plezier met je IS200 :thumbsup:
wel even een foto plaatsen he , zijn we dol op hier :D

No Title

Bedankt allen,

Ik had misschien wat duidelijker moeten zijn, maar ik rij ongeveer 1:10.5 met de IS200 en in vergelijking met de IS300 is dat redelijk zuinig, of mijn rijstijl is zuiniger dan die van die kennis, die reed namelijk met moeite 1:8 vertelde hij.

Bijlagen

• photo4474.jpg
    photo4474.jpg
    485,7 KB · Weergaven: 101
Bedankt allen,

Ik had misschien wat duidelijker moeten zijn, maar ik rij ongeveer 1:10.5 met de IS200 en in vergelijking met de IS300 is dat redelijk zuinig, of mijn rijstijl is zuiniger dan die van die kennis, die reed namelijk met moeite 1:8 vertelde hij.

Wat je nu haalt is vrij normaal. Je kennis zijn rechtervoet heeft denk het soortelijk gewicht van een goudstaaf? Of hij reed alleen maar stadsverkeer.