Even voorstellen

Lammie

Nieuw hier
12 nov 2016
6
0
0
Deze week op zoek geweest naar een wat oudere MB cabrio , maar toevallig stond tussen de MB hier ook een Lexus SC430 .
Mijn vrouw vond hem prachtig en dus zijn wij nu eigenaar van een 14 jaar oude SC430 met 105000 km op de teller.
De auto lijkt zilver met een parlemoer inslag, en heeft aluminium wilen met grote rvs afdekplaten.
De carroserie lijn vonden we beiden heel erg mooi , en het interieur is als nieuw maar helaas is het navigatie systeem oud en niet meer te updaten zegt men ( iedeen welkom )
Dus je ziet maar , als fervent MB rijder overgestapt naar een japanse V8 met natuurlijk hierdoor een wat hoger benzine verbruik .
Wie heeft nog een tip om deze auto goed te verzekeren ( inclusief taxatie )
Wij hopen dat we vele jaren plezier mogen hebben van deze auto .

Mvr Grt Lammie.

Welkom Lammie! Jouw vrouw heeft een goede smaak :rulez::grin:
veel mooie en veilige kilometers gewenst in jullie nieuwe aanwinst!

Groetjes Yvonne

Heerlijk toch, beetje neuzen en je dan ineens verbazen dat er wel een hele mooie auto tussen staat. Betrouwbaar, leuk en voldoende Power. Wat wil je nog meer. Geniet ervan

Lexusdealer in Groningen heeft uitgebreid onderzoek gedaan om mijn navigatie in mijn GS430 2003 te updaten. Maar helaas,........ook zgn aanbiedingen op MP bieden geen soelaas.

Alvast bedankt allemaal voor jullie reactie,s , hopen op veel mooie en veilige kilometers.