Even voorstellen

JanGerrit

Nieuw hier
3 okt 2024
1
10
3
Na diverse Duutse merken en ja ook Frans gereden, met alle problemen db kettingen olie verbruik enz enz. Was ik me al aan het inlezen om een lexus te gaan rijden. Inmiddels heb ik er 1 aangeschaft die wellicht van een iemand van hier geweest is, geen idee eigenlijk het is een gs300 geworden en hij rijdt geweldig, het enige nadeel de verschikkelijke matzwarte velgen maar komt goed
20241002_132434.jpg
 
Na diverse Duutse merken en ja ook Frans gereden, met alle problemen db kettingen olie verbruik enz enz. Was ik me al aan het inlezen om een lexus te gaan rijden. Inmiddels heb ik er 1 aangeschaft die wellicht van een iemand van hier geweest is, geen idee eigenlijk het is een gs300 geworden en hij rijdt geweldig, het enige nadeel de verschikkelijke matzwarte velgen maar komt goedBekijk bijlage 182232
Mooie bak! Veel fijne kilometers ☀️
 
Hopelijk heb je hier meer geluk mee, de afkomst en statistieken kunnen wat dat betreft niet veel gunstiger zijn.
 
Mooie kar :love:.
Mijn velgen liggen momenteel ook bij een poedercoater , waren al wel zilverkleurig , maar met stoeprandschade.
Ik weet niet waar je woont , maar pucpolish in Maasmechelen is anders een hele goede optie (zeker qua manier van communiceren en kosten).
 
Dat is een mooie GS.

De velgen vind ik ook zo op het eerste gezicht niet echt passen, maar smaken verschillen natuurlijk. Misschien dat je op marktplaats wat anders kunt vinden

Veel mooie kilometer gewenst.