Even voorstellen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

JessePet97

Nieuw hier
14 jul 2025
1
7
3
Beste Lexus fanaten,

Sinds een week ben ik trotse eigenaar geworden van een (voor mij) nieuwe, parelmoer witte IS250 uit 2010 met bruin lederen bekleding. Als ik het goed gezien heb, al een bekende op dit forum. Ik ben volledig nieuw in de Lexus wereld, dus nog een groentje om het zo maar te noemen. Bij deze heb gelijk een vraag voor de kenners, zijn er nog bepaalde zwakke punten waar op gelet moet worden? Of waar wat extra aandacht aan besteed moet worden? De IS heeft inmiddels een keurige 167000 KM op de teller, maar is door de vorige eigenaar keurig onderhouden. Nu aan mij de taak dat zo door te zetten.
Ook zou ik graag wat aan de iets wat doffe koplampen willen doen. Die zijn van binnenuit wat gaan scheuren. Als jullie misschien wat tips of tricks hebben hier wat aan te doen, hoor ik het graag. Misschien eventueel het vervangen van de lens of iets dergelijks.

Met vriendelijke groet,
Jesse
IMG_1004.jpegIMG_1001.jpegIMG_0996.jpeg

Welkom op ons onvolprezen forum Jesse.
Veel veilige, probleemloze en bovenal plezierige kilometers toegewenst met je prachtige IS250.
Voor wat betreft die ietwat doffe koplampen: in mijn Prius tijd hanteerde ik veelal de 'KISS' methode om haar wat helderder uit haar ogen te laten stralen: tandpasta.
Of zo'n setje wat regelmatig bij een van die 2 duitse grootgrutters in de schappen ligt.