Even voorstellen

Welkom hier.
Wellicht is ietsje meer info wel fijn 😁
Wat reed je hiervoor, waarom heb je gekozen voor een CT, wat vind je er fijn aan? Zoiets.

En wat we altijd wel kunnen waarderen is een foto :cool:

• Leuk
Waarderingen: Bobusa en Johno
Hiervoor had ik een Subaru Legacy van 1997. Vorige maand na 17 jaar afscheid van genomen. Het chassis was redelijk op. En er waren nogal wat problemen die opgelost moesten worden. Daarom besloten dat het einde daar is.
Gezocht naar een zuiniger auto. Op aanraden van mijn broer naar de ct200h gekeken, gezocht en gevonden. Fijne wagen. Zeer stabiel. Ook wel wat minpuntjes en een paar dingetjes die niet goed zijn. Maar wel een ander niveau dan de Legacy.
Foto's volgen nog.

Welkom mede CT rijder

Op dit actieve forum zitten diverse echte Lexus kenners die je bij vragen in no-time verder kunnen helpen.

Veel plezier gewenst in en met je CT

• Leuk
Waarderingen: Raymond Schrave
Fijn dat u de weg naar onze Lexus familie heeft gevonden, u bent van weinig woorden. Dat geeft niet want iedere Lexus liefhebber is even welkom.
Maar met veel foto’s krijgt u wellicht de handjes op elkaar 👏, dusss

IMG-20260105-WA0000.jpg
IMG-20260105-WA0001.jpg

Ja, dat is een goede keuze geweest. Dezelfde kleur heeft het 2014-model van mijn vrouw. Topauto’s. Houd er wel rekening mee dat de pre-faceliftmodellen van vóór 2014 mogelijk een koppakkingsprobleem kunnen krijgen bij hoge kilometerstanden; boven de 200k wordt het risico groter. Het hangt echter ook af van hoe de auto is gebruikt, bijvoorbeeld door met een koude motor vol gas te vertrekken. Als hij met respect is behandeld, is de kans op problemen een stuk kleiner. Dat is eigenlijk het enige risico van deze oudere CT. Mits goed onderhouden, kun je er nog jaren plezier van hebben. Veel mooie KM's gewenst!

• Leuk
Waarderingen: Raymond Schrave