Even voorstellen

JonaIS250

Nieuw hier
5 jan 2026
5
27
13
Hallo allemaal,
Ik ben Jona en heb sinds kort een nieuwe auto... een rode Lexus is250 uit 2008.
Hij loopt als een zonnetje en hoop er vele kilometers mee te gaan rijden.
Ik kom zelf uit Zuid-Holland, in de buurt van Dordrecht.
Mijn vader en ik hebben hem geïmporteerd uit Duitsland omdat ik graag een rode wilde en ik die hier nergens te koop zag staan in een goede staat.
Mijn familie is groot Toyota (en natuurlijk ook Lexus) Fan, en daar sluit ik me zeker bij aan.
Ik hoop veel kennis op te doen van jullie en gezelligheid mee te maken.
Met vriendelijke groet,
Jona

hier nog even een foto'tje:

1767611400790.png

Welkom op dit gezellige forum! Je gaat ongetwijfeld veel plezier aan deze auto hebben. Ik vind dit ook de mooiste kleur voor de IS 250. In mijn handtekening zie je dat ik er zelf ook een heb gehad: een IS 250 Sport uit 2006, later ingeruild voor een witte IS-F, waar ik achteraf spijt van kreeg. De IS 250 blijft mijn favoriete Lexus, nog een echte met een V6 en fijne automaat. Heeft jouw exemplaar een licht interieur, van leer of alcantara? En hoeveel kilometer heeft hij gelopen?

Plaats gerust nog wat extra foto’s, altijd leuk om te zien.

Geniet van deze prachtige auto en wie weet tot ziens bij een volgende meeting!

Ps. die Toyota kennis van jouw familie kan hier ook van pas komen 😉

• Leuk
Waarderingen: JonaIS250
Welkom op dit gezellige forum! Je gaat ongetwijfeld veel plezier aan deze auto hebben. Ik vind dit ook de mooiste kleur voor de IS 250. In mijn handtekening zie je dat ik er zelf ook een heb gehad: een IS 250 Sport uit 2006, later ingeruild voor een witte IS-F, waar ik achteraf spijt van kreeg. De IS 250 blijft mijn favoriete Lexus, nog een echte met een V6 en fijne automaat. Heeft jouw exemplaar een licht interieur, van leer of alcantara? En hoeveel kilometer heeft hij gelopen?

Plaats gerust nog wat extra foto’s, altijd leuk om te zien.

Geniet van deze prachtige auto en wie weet tot ziens bij een volgende meeting!

Ps. die Toyota kennis van jouw familie kan hier ook van pas komen 😉
Ja bedankt! 😃 Hij heeft 185XXX gelopen nu! Licht interieur inderdaad, hier nog wat extra foto’s! Nu zitten er nieuwe beige matten in, naar mijn mening een stuk mooier. Alleen nu even geen foto daarmee.
IMG_9542.jpeg
33068f32-cc24-4473-89d0-a29c9cd27c70.jpeg
IMG_9499.jpeg
IMG_8949.jpeg
IMG_9078.jpeg

Mooi hoor.

Ik ben zelf ook nog steeds erg tevreden met mijn rode auto met beige interieur.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Ja bedankt! 😃 Hij heeft 185XXX gelopen nu! Licht interieur inderdaad, hier nog wat extra foto’s! Nu zitten er nieuwe beige matten in, naar mijn mening een stuk mooier. Alleen nu even geen foto daarmee.Bekijk bijlage 184906Bekijk bijlage 184907Bekijk bijlage 184903Bekijk bijlage 184904Bekijk bijlage 184905
Dat bedoel ik dus :love: prachtig, en zo te zien in een zeer goede staat.185K is een mooie km stand. Veel plezier ermee!

Ps. ene... hoe origineler je 'm laat hoe meer hij waard blijft, want dit is de mooiste IS.

• Leuk
Waarderingen: Bassj en JonaIS250
Welkom, de IS 250 blijft tijdloos wat mij betreft. Een rijk uitgeruste IS zo te zien,. stoelverwarming en ventilatie, elektrisch verstelbare stoelen, erg fraai. Wellicht zie ik je een keer voorbij knallen, de omgeving Dordrecht is mij wel bekend.

• Leuk