Even Voorstellen

Dstar

Nieuw hier
19 aug 2011
23
0
0
Dag mensjes,

Ik ben Deepak uit Dordrecht. Ben 22 jaar en rij al sinds 1 week een lexus IS200 :D
Ik werk als webdeveloper en studeer Informatica aan Avans Hogeschool. Voor de rest
doe ik niet veel boeiends in mijn leven :p


Ik was al eerder geregistreerd op dit forum.. Maar had toen nog geen lexus!

Wat foto's van m'n lexus

imag0096wo.jpg

imag0097r.jpg

imag0100et.jpg

imag0102lf.jpg

imag0104v.jpg


Het volgende staat op mijn planning.

- Verlagen van lexus. Ik wil de comfort niet verliezen dus tips zullen welkom zijn.
- Xenon verlichting 6000K
- Black housing
- Andere grill
- Een nog niet zekere swap 2jz-gte

Tell me if you like it :hi:
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, met deze prachtige IS.
Ik heb eibach veren onder mijn IS zitten, en ik moet zeggen hij is nog steeds best comfortabel.
Als je voor een swap wilt gaan zou ik niet voor een 2je-gte gaan maar voor een 2jz-gte. En dit is ook het blok die je bedoelt denk ik. 3 liter, zes in-lijn geblazen uit een supra.
 

Dstar

Nieuw hier
19 aug 2011
23
0
0
W1773M zei:
Welkom op Het Lexus Forum, met deze prachtige IS.
Ik heb eibach veren onder mijn IS zitten, en ik moet zeggen hij is nog steeds best comfortabel.
Als je voor een swap wilt gaan zou ik niet voor een 2je-gte gaan maar voor een 2jz-gte. En dit is ook het blok die je bedoelt denk ik. 3 liter, zes in-lijn geblazen uit een supra.

Woops, dat is idd de blok die ik bedoelde. Heb het meteen veranderd!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi en welkom! :hi:

Enne, I like it! :rulez:
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
welkom op het forum! ziet er netjes uit je plannen zeker de swap! :rulez:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom hier!! ook uit dordt! :)

Xenon zou ik even aanmelden bij ons sponsor lince
Verlagen zou ik doen door middel van Tein Htech, deze is 1 van de comfortabelste veren die je kan krijgen, comfortabeler dan eibach.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Of bij sponsor Show Off import, een setje BC racing.
Stukker goedkoper, iets minder comfortabel volgens Alan. Ik heb de BC, en ik vind het comfortabel genoeg.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
blue-eyes zei:
Of bij sponsor Show Off import, een setje BC racing.
Stukker goedkoper, iets minder comfortabel volgens Alan. Ik heb de BC, en ik vind het comfortabel genoeg.


Hij heeft het over veren, dus geen schroefset :) maar goed mijn tein schroefset komt er ook wel snel :D
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
He welkom hier, je zal Alan en mij weleens tegen komen denk ik! Wel zwaaien he :hi:




gr. koen
 

Dstar

Nieuw hier
19 aug 2011
23
0
0
Bedankt allemaal! Beetje late reactie ben er ff 2 maanden tussen uit geweest wegens omstandigheden.

Momenteel doe ik even niks aan de auto. Simpelweg omdat ik sinds 1 week zonder werk zit.

Wel had ik een paar spullen van mijn vorige auto een dubble din Alpine enz enz.
Mijn Cd wisselaar is namelijk afgelopen weekend overleden.

Ben dus bezig met het vervangen van e.e.a. Lastige klusje maar deze week moet het gepiept zijn!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Je kan altijd even naar de audiozaak gaan:

Chris Auto Hifi Center?
in dordrecht
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
balen! succes met het vinden van een nieuwe baan!

de cd wisselaars is wel een aardig probleem van de IS200. :( die van mij was een tijdje geleden ook kapot gegaan!
als je vragen heb kan je ze hier altijd stellen op het forum! misschien kunnen we je verder helpen :)