Even Voorstellen

Dstar

Nieuw hier
19 aug 2011
23
0
0
Dag mensjes,

Ik ben Deepak uit Dordrecht. Ben 22 jaar en rij al sinds 1 week een lexus IS200 :D
Ik werk als webdeveloper en studeer Informatica aan Avans Hogeschool. Voor de rest
doe ik niet veel boeiends in mijn leven :p


Ik was al eerder geregistreerd op dit forum.. Maar had toen nog geen lexus!

Wat foto's van m'n lexus

imag0096wo.jpg

imag0097r.jpg

imag0100et.jpg

imag0102lf.jpg

imag0104v.jpg


Het volgende staat op mijn planning.

- Verlagen van lexus. Ik wil de comfort niet verliezen dus tips zullen welkom zijn.
- Xenon verlichting 6000K
- Black housing
- Andere grill
- Een nog niet zekere swap 2jz-gte

Tell me if you like it :hi:
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, met deze prachtige IS.
Ik heb eibach veren onder mijn IS zitten, en ik moet zeggen hij is nog steeds best comfortabel.
Als je voor een swap wilt gaan zou ik niet voor een 2je-gte gaan maar voor een 2jz-gte. En dit is ook het blok die je bedoelt denk ik. 3 liter, zes in-lijn geblazen uit een supra.
 

Dstar

Nieuw hier
19 aug 2011
23
0
0
W1773M zei:
Welkom op Het Lexus Forum, met deze prachtige IS.
Ik heb eibach veren onder mijn IS zitten, en ik moet zeggen hij is nog steeds best comfortabel.
Als je voor een swap wilt gaan zou ik niet voor een 2je-gte gaan maar voor een 2jz-gte. En dit is ook het blok die je bedoelt denk ik. 3 liter, zes in-lijn geblazen uit een supra.

Woops, dat is idd de blok die ik bedoelde. Heb het meteen veranderd!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi en welkom! :hi:

Enne, I like it! :rulez:
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
welkom op het forum! ziet er netjes uit je plannen zeker de swap! :rulez:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom hier!! ook uit dordt! :)

Xenon zou ik even aanmelden bij ons sponsor lince
Verlagen zou ik doen door middel van Tein Htech, deze is 1 van de comfortabelste veren die je kan krijgen, comfortabeler dan eibach.