Even voorstellen

mrhanonymous

Nieuw hier
19 jan 2012
1
0
0
Mijn naam is Paul,
Ik ben al een jaar of 5 in het bezit van een mooie donkerblauwe LS400 uit maart 1993.
Er stond 98.000 op de klok toen ik hem kocht en ik ben de tweede eigenaar.
Meteen nadat ik de LS in bezit had heb er LPG in laten bouwen en dat is me goed bevallen. :rulez:

Uit voorzorg heb ik vorig jaar de klepzetels laten vervangen maar helaas bij het verkeerde bedrijf. De auto rijdt sindsdien minder soepel en vertoond af en toe een paar vreemde kuren. Ik denk het gevolg van slecht omgaan met de bekabeling door eerder genoemd, fout bedrijf.

Desondanks is het toch een hele fijne wagen en probeer ik hem zo netjes mogelijk te houden.
Inmiddels staan er zo'n fijne 270.000 kms op de teller en kunnen er wat mij betreft nog heel veel bij.
Slechts ??n ding is me sinds ik de LS rijdt enorm tegen gevallen: Het ongelofelijk dure geknoei van het LEXUS-dealernetwerk in Amersfoort. Als je 115 euro per uur rekent moet je ook wat kunnen, vind ik. :X

Ik probeer zoveel mogelijk van de LS te weten te komen en doe klein onderhoud zelf (meestal met hulp!) Ik heb onlangs nieuwe schijven en blokken aangeschaft en ben me nu aan het ori?nteren op een set nieuwe velgen.

mvgr, Paul
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Welkom op het forum en dank voor de intro.

Vervelend dat de service van de dealer kennelijk teleurstellend verlopen is. Het is echter meer toepasselijk dit met hen te bespreken als zaken niet gaan zoals je voor ogen hebt. Dat bedoel ik overigens niet vervelend, of neem een dealer in bescherming, maar een negatieve ervaring kent twee belichtingen, so to speak. Daar is LF feitelijk niet het juiste podium voor.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Paul,

Welkom. LPG en LS400 schijnt bij sommigen niet al te goed samen te gaan. Anderen zweren er bij.

Succes met de velgen keus :rulez:
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Welkom !

115 Euro is wel ontieglijk veel. Ik betaal bij mijn Mercedes dealer in Belgi? 35 Euro per uur plus BTW. De service is er bovendien schitterend.

In UK weet ik niet hoeveel het juist per uur is bij de Lexusdealer omdat ik er haast nooit heen moe(s)t. Ik weet gewoon dat een deftig onderhoud een ?220 is, dus als ik daar de olie, filters en co aftrek... dan kosten die zeker geen 115 Euro per uur.

Misschien moet je bij de volgende grote beurt even een weekendtripje naar UK regelen met mevrouw ;)
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum. Succes met het zoeken naar leuke velgen. En veel plezier met je LS :D
 

JWR

Actief
4 jul 2011
104
0
0
Hoi Paul, welkom! Ik hoop dat je nog lang van de LS400 mag genieten!