even voorstellen

Hubert

Nieuw hier
10 jan 2012
11
0
0
Ik ben Hubert Maassen, ben 55 jaar en woon in Maarssen.
Ben sinds januari 2012 eigenaar van een GS430, bj 2001.
Waarom een Lexus? Is lang verhaal maar het korte ervan is dat ik eind vorig jaar mijn jongensdroom auto op de klassieker auto beurs in Rosmalen gezien heb, een Datsun 240Z.
De vraagprijs was voor mij betaalbaar en begonnen de tandratjes in mijn hoofd te werken. Een 240Z als hobby auto!! Maar heb hem niet gekocht.
Tussen kerst en oud op nieuw ben ik na twee andere exemplaren wezen kijken en stelde echt belang om een hobby auto te kopen. Maar ik moest toegeven dat mijn gezond verstand gelijk had, ik heb geen garage en dan moet de auto in de stalling en waar sleutel ik dan aan hem.
Maar ik bleef op Internet kijken naar andere klassiek auto?s en daar ik ook een tik weg heb van Mercedes begon ik te kijken naar een 500SEL van 1986. Dat zou wel een auto zijn die ik voor de deur buiten kon laten staan en dus niet in een stalling hoeft. Grote voordeel, belastingvrij rijden. Maar mijn vrouw ziet het niet zitten om met zo een grote bak in NL te rijden.
Toen trof ik deze GS430 op Internet aan. Kon ik weer een keertje een V8 rijden (misschien de laatste kans die ik heb om dit te doen), Lexus is een betrouwbaar merk (minder sleutelwerk dan aan een 500SE vanuit 1986) en een heerlijke luxe auto.
Ben wezen kijken en proefrijden, auto is dealer onderhouden geweest en zakelijk gebruikt en werd tegen een heel lage prijs aangeboden en was ik verkocht.
Enig probleem dat ik nu heb is dat het een ?straf? is om slechts 120km/u in NL met hem te mogen rijden.
Heerlijk auto en veel luxe al is die 11 jaar oud!

Hi Hubert, welkom op LF!

Heb je je woonplaats bewust gekozen? ;)

Bedankt voor je introductie en idd, de GS430 is een geweldige auto (zelfs na 11 jaar) :rulez:
Mocht je er zin in hebben, :photo: is zeer welkom!

Welkom hier Hubert! Vertel nog wat meer van je auto, welke kleur opties etc? Veel plezier met je GS! In Juni is er een meet van LexusForum in Breda! kom je ook langs? Hier nog meer info: viewtopic.php?f=61&t=2642

Bedankt voor alle verwelkomingen!
Mijn auto is grijs, bj 2001 en heeft 214000km gelopen, is altijd dealeronderhouden geweest, ik ben de 3de eigenaar.
En ja ik heb me geregistreed voor de Lexusforum in Breda. Qua forums heb ik in het verleden goede ondervindingen met de Mazda MX5 club van NL opgedaan, zo ik zie er hier na uit!
Qua woonplaast en mijn achternaam, tja was misschien zo voor bestemd, wie weet?

Welkom Hubert en proficiat met je Lexus. :photo: :)

Mocht het toch weer gaan kriebelen...........................ik weet nog een rode 260Z staan bij een voormalig Datsun en later Nissan dealer.
Die 260Z en een goudkleurige 280ZX staan in de showroom maar ik weet niet of ze te koop zijn maar vragen kan alijd natuurlijk.
Voorzover ik weet is de garagehouder en/of zijn zoon de eerste en enige eigenaar en ik kan me de eerste keer dat ik die 260Z zag toen ze nog in een ander pand zaten toen die auto pas nieuw was nog herinneren.
Ik woonde daar vlakbij en mijn pa heeft bij hun verschillende auto's gekocht.

Welkom Hubert,

Misschien zie ik je nog wel eens rijden, ik ben bijna elke dag in Utrecht en omgeving!

Veel plezier met de GS! :rulez:

Welkom hier hubert!!

De gs430 motor is zeker een heerlijke motor die meer dan alleen van 120km/h cruisen houdt :)

Af en toe moet je eens langs duitsland rijden om hem wat te laten ademen, want anders wordt die snel lui :)