Even voorstellen

Guinokuh

Hoort erbij
18 mrt 2012
29
0
0
Heel hallo forumleden.

Ik wil mij bij deze even voorstellen, Ik ben Guino uit margraten (omgeving Maastricht) 30 jaar en een echte autogek.
Nu heb ik in mijn voorgaande jaren al heel wat auto's gehad, van ford sierra xr4i tot nissan 200sx en bww's mr2's, 3000gt, corrado enz enz.
vroeger was het meeting hier en meeting daar, maar wil het nu toch wat rustiger gaan doen, vandaar dat ik mijn 3000gt project stop heb gezet en nu opzoek ben naar iets handigers.
heb me de laatste paar dagen al flink georienteerd op dit forum, en ben er ook achter dat dit een serieus forum is, wat vaker anders is op andere forums.
Ik ga deze week kijken naar een is200, m'n eerste lexus, het is niet de duurste en de mooiste volgens mij, maar ik hobby graag, dus koop graag een auto met iets werk.
Ik hoop dat ik jullie voldoende geinformerd heb, en zal nog ff een topic aanmaken over de auto waarvoor ik wil gaan kijken, en of iemand deze auto kent.

grtz

Guino

Welkom hier en succes met de aanschaf straks :rulez:

Btw, foto's van je auto's zijn zeer welkom, zo'n 3000GT is ook niet verkeerd ;)

GPS-10 zei:
Welkom hier en succes met de aanschaf straks :rulez:

Btw, foto's van je auto's zijn zeer welkom, zo'n 3000GT is ook niet verkeerd ;)

Dat is een Mitsubishi?

@TS: Welkom!

idd dat is een mitsubishi, maar gisteren is de carroserie weggehaald, einde hobby. de rest heb ik nog in de garage liggen wat veel plaats inneemt, hoop dat ook nog wel kwijt te komen.

Foto's van de Lex zal ik posten, als ik deze koop waarvoor ik ga kijken, en uiteraard na een grote poetsbeurt :D

welkom op het forum!

succes met de aankoop ;)

je autohistorie is :rulez: !!

Welkom op Het Lexus Forum. Succes met je zoektocht naar een, voor jou geschikte IS. :D

Dank jullie wel, voel me al thuis hier :D .
Ik ben afgelopen maandag gaan kijken bij de Lex en ik heb besloten om hem dus te kopen.
Heb 20 min test gereden en kon geen enkel rammeltje of tegenstrijdigheid vinden.
Enige was dat het motorstoringslampje Branden en de het lampje van de traction control knipperde.
Maar had al ergens gelezen dat een voortdurend branden motorlampje niks erg is, maar puur een vergeet mij niet lampje. Laat hem zo snel mogelijk ff uitlezen.
Ga de Lex morgen ophalen en zal hem dit weekend eens grondig onder handen nemen met meguiers!
Foto's volgen.

GrtZ

Welkom, en veel plezier met je toekomstige Lexus!!
Wel een waarschuwing, als je eenmaal een Lexus gewend bent dan wil niets anders meer!!!

WElkom hier!! en het is zeker leuk om een auto te halen waar nog wat werk aan nodig is... hou ons in ieder geval op de hoogte van je plannen!

enne.. durf het bijna niet meer te vragen, maar meld je ook aan voor de meeting op 23 juni? :P

viewtopic.php?f=1&t=2642#p44217

Misschien tot ik ook wel op de meeting ben, tot wanneer kun je je opgeven? zag niets staan in het topic.

Wil bij deze ook ff kwijt dat een lexus echt verslavend is! heb de auto nu ongeveer 2 weken, en kan niet wachten tot ik weer in de auto kan springen. tevens is dit ook mijn eerste automaat en moet zeggen dat het heerlijk is! :D .
Heb de auto afgelopen week eens goed binnenste buiten gedraaid en de buitenkant eens goed aangepakt.
helemaal gekleid en gecleanerd en als laatste met wax afgemaakt.
Velgen heb ik ff snel voorzien van een zwart kleurtje want deze waren de mooiste niet meer.

Ik ga foto's in mijn project topic plaatsen en mijn toekomstige plannen daar vertellen!

Grtz Guino