Even voorstellen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

MichaelR64

Hoort erbij
5 apr 2012
85
0
6
Hallo,

Ik ben dan toch ook gezwicht voor de LS.. :D

Ik heb in DLD een mooie gevonden uit mei '96: zwart metallic met beige leer met schuifdak / luchtvering en een Lexusphone.
109.000 km op de teller.
Van de week distributieriem laten doen tesamen met beurtje.
Ik moet nog wel de fuseekogels laten doen, en dat zal wel gewoon bij de dealer gebeuren omdat er nog geen apk opzit en ik ze niet ergens vandaan kan toveren....

Verder was hij helemaal goed. :) ?
Overigens zijn deze foto's van de advertentie op Autoscout.

(Helaas zijn de platen er pas eind volgende week, dus de open dag meeting gaat het niet worden ben ik bang...)

[googlemaps:6dlo38x7]http://s1261.photobucket.com/albums/ii590/MichaelR64/lexus%20auto/?albumview=slideshow[/googlemaps:6dlo38x7]

Re: Eeven voorstellen

Welkom op Het Lexus Forum, en alvast veel plezier met je LS. :D

Re: Eeven voorstellen

Heel veel plezier met de hele mooie wagen die je hebt!

oeiiii... zonde! dat wordt maandag of dinsdag :P Je moet dan ook connecties bij de belastingdienst hebben, want die moeten aan de RDW doorgeven dat je hebt betaald...

Nog eventjes twee foto s toegevoegd van het motor compartiment.
Vandaag bij telco geweest.blijkt bij duo sim dat je ene gsm het niet meer doet als je de auto gsm aan zet.
Ben er dus niet uit wat ik precies ga doen.

Yes,

Weer een stapje dichterbij. Op de rdw site ingelogd en mijn kenteken is bekend.(alleen kleur is fout :roll: )

00000002.png

Ha , er zit zelfs LS in het kenteken :-).

Echter... er zit nog geen apk op. Volgens de rdw site "riskeer ik dan een boete" .Ik ben benieuwd hoe streng dit is :-)