even voorstellen

bartis200

Nieuw hier
29 jul 2012
16
0
0
hallo ik ben bart
ik rij een zwarte lexus is200.
werk bij de dealer ( lexus).
wat tot nu toe gedaan aan de lexus:
tte 18 inch wielen
zwarte koplampen zelf gemaakt ( binnenkant)
veel audio in aan het bouwen
navigatie van alpine gemonteerd

wat ik nog wil doen aan de auto:
verlagen d.m.v schokbrekers en veren koni of bilstein
achterlichten zelf zwart maken
mistlampen voor ook zwart maken
verder weet ik het nog niet allemaal

welkom hiero, het klinkt allemaal veel belovend. goed bezig. weer een hoobyist erbij op het forum altijd leuk :hi:
en natuurlijk wachten we altijd in spanning af naar :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo:

sorry mijn vinger bleef ff hangen :D

@bleu-eyes: dat logo bij jou adv. mag wel wat kleiner :P

Welkom op Het Lexus Forum, succes met je plannen.. Ben benieuwd naar de foto's. :D

Hey welkom hier,

Zo zie je maar weer, eentje wat problemen tegenkomt in de garage en dan toch nog zelf rijden

ghe ghe zie je VW monteurs niet snel doen, hoe zou dat toch komen

Veel plezier hier

bedankt voor de berichten ja hobby is het zeker.
en werk bij toyota peterman/lexus enschede ( zelfde bedrijf overigens ben geen lexus monteur overigens gewoon toyota)

welkom bart veel plzier van de lex, werk je bij peterman ? leuk hoor dan zullen we elkaar wel eens tegenkomen ,was afgelopen zaterdag nog bij jullie de gt's bewonderen en eh fotoos zijn ze hier gek op

Hallo Bart, ik had ook en een warm onthaal op het forum, dus wens jou ook veel plezier hier op het forum, en met je Lexus IS 200.