Even Voorstellen

wildt048

Nieuw hier
2 jan 2013
3
0
0
Hallo Allemaal, :hi:

Allereerst de beste wensen voor iedereen, en voor 2013 een goede gezondheid. Ik ben Jos de Wildt, 44 jaar en werk bij de industriele tak van Toyota (vorkheftrucks en magazijntrucks) en rij momenteel alweer bijna 3 jaar in een prius. (140.000 km) Het einde contract was in zicht en in december mocht ik me gaan buigen over een nieuwe leaseauto. Omdat ik voor Toyota werk is de keuze "beperkt" tot toyota en Lexus. Aangezien ik niet graag voor een tweede periode in een zelfde auto rij ( je hebt dan toch een beetje het idee dezelfde auto te rijden) heb ik dit keer gekozen voor een lexus CT200h. Het is een business line pro geworden in de kleur siena brown, met ivory leren bekleding. Als extras een schuifkanteldakje en - omdat ik dat van de prius gewend was - de LED verlichting. De auto zal worden afgeleverd ergens in februari. Kan niet wachten tot ie voor de deur staat, en zal ook vaak op dit forum te vinden zijn.
 
Hoi Jos! Welkom op het forum! :hi: Goede keuze de CT!

En natuurlijk de beste wensen voor 2013!
 
Hallo Jos, welkom op het forum, gefeliciteerd met het vooruitzicht op de CT 200, nog even geduld, maar dat wordt dan ook ruimschoots beloond
 
Welkom hiero, sucses met het wachten op je ct. Het zal wel een eeuwigheid duren qua gevoel, haha
 
Welkom op Het Lexus Forum, succes met wachten op je CT. En alvast veel plezier. :D