Even voorstellen

ardhout

Nieuw hier
9 jan 2013
7
0
0
Hallo,
Iedereen alvast bedankt voor alle nuttige info op dit forum!
Heb sinds kort een CT200h.
Het eerste plan is om Xenon verlichting in te bouwen en de interieurverlichting naar LED aan te passen.
Groeten,
Ardjan

Heel veel succes! En natuurlijk welkom op het forum. Lince heeft een mooie kit om om te bouwen.

Welkom Ardjan; je hebt zeker al eens een auto met Xenon gehad denk ik. Als je met Xenon hebt gereden valt "gewone"verlichting best tegen.. Als ik zie hoeveel onnodige toeters en bellen tegenwoordig op een auto zitten , snap ik niet waarom Xenon , vanwege veiligheid en gebruiksgemak-niet standaard wordt geleverd. Kun je nagaan hoe ik me voel als ik na de Lexus in een Triumph uit 1956 stap waar de originele verlichting nog op zit. Je kunt net zo goed een kaars in je hand houden..Groetjes en veel plezier ermee

Klopt, het is een soort 'allergie' tegen gele 'sfeer'-verlichting. Voor mij mag alles wit zijn. Heb thuis ook witte spaarlampen en op mijn werk van die TL's in daglichtkleuren. Lekker alles helder verlicht, kleuren komen beter uit en je blijft er ook wakkerder door, maar goed, dat is persoonlijke smaak.

Hallo Ardjan, welkom hier, en veel plezier met de CT200h en op het forum.

Bedankt, dat klopt, ik dacht vorige week nog: die valt mooi niet op zo in de witte sneeuw...
maar helaas is de praktijk anders, de achterkant wordt erg snel zwart! :roll: