hallo,
zal me ook heel even voorstellen, is wel zo netjes ;-)
Ik ben Roger, 42 jaar jong ( eind van het jaar 43 )
woon in het midden van Limburg.
sinds enige tijd heb ik wel oog voor een Lexus,
ben er dan ook over aan het denken om er eentje aan te schaffen,
geen nieuwe, maar gewoon een second handje zeg maar...
wat het wordt, dat is nog niet helemaal duidelijk, of een 6 cillinder of
zo'n overheerlijke V8.....
omdat ik totaal geen idee heb, wat Lexus voor een problemen heeft wil ik graag wat tips en trucs vergaren voordat ik ?berhaubt ga kijken...
momenteel heb ik 2 auto's ( nou ja auto's...) voor de deur staan,
een Fiat Cinquecento, als vervoermiddel aka woon / werkverkeer voiture, voorzien van chiptuning, snelle nokkenas, groter gasklephuis enz...
en een Opel Astra Cabrio, een oudje die het veld moet ruimen voor de Lexus als er een Lexus gaat komen ;-)
afgelopen 4 jaar heb ik met veel plezier gereden in diverse Alfa's waaronder 3 keer een 156 ( 2 JTD's en 1 V6 ) en een Spider...
Omdat mijn voorkeur uitgaat naar een Automaat is Alfa even opgeschoven op het verlanglijstje...Alfa heeft niet veel automaten in het programma, in de 166 enz wel...maar ja ook eens kijken bij de andere merken, toch ??
dus, mocht iemand tips hebben, graag....
zal uiteraard ook nog eens speuren op dit forum maar aankoop tips... :wink:
( weet het, zou ik eerst moeten doen, voordat ik vragen ga stellen )
zal me ook heel even voorstellen, is wel zo netjes ;-)
Ik ben Roger, 42 jaar jong ( eind van het jaar 43 )
woon in het midden van Limburg.
sinds enige tijd heb ik wel oog voor een Lexus,
ben er dan ook over aan het denken om er eentje aan te schaffen,
geen nieuwe, maar gewoon een second handje zeg maar...
wat het wordt, dat is nog niet helemaal duidelijk, of een 6 cillinder of
zo'n overheerlijke V8.....
omdat ik totaal geen idee heb, wat Lexus voor een problemen heeft wil ik graag wat tips en trucs vergaren voordat ik ?berhaubt ga kijken...
momenteel heb ik 2 auto's ( nou ja auto's...) voor de deur staan,
een Fiat Cinquecento, als vervoermiddel aka woon / werkverkeer voiture, voorzien van chiptuning, snelle nokkenas, groter gasklephuis enz...
en een Opel Astra Cabrio, een oudje die het veld moet ruimen voor de Lexus als er een Lexus gaat komen ;-)
afgelopen 4 jaar heb ik met veel plezier gereden in diverse Alfa's waaronder 3 keer een 156 ( 2 JTD's en 1 V6 ) en een Spider...
Omdat mijn voorkeur uitgaat naar een Automaat is Alfa even opgeschoven op het verlanglijstje...Alfa heeft niet veel automaten in het programma, in de 166 enz wel...maar ja ook eens kijken bij de andere merken, toch ??
dus, mocht iemand tips hebben, graag....
zal uiteraard ook nog eens speuren op dit forum maar aankoop tips... :wink:
( weet het, zou ik eerst moeten doen, voordat ik vragen ga stellen )