Even voorstellen

robinis200

Nieuw hier
21 mrt 2013
15
1
0
Goedemorgen iedereen

Ik ben Robin Laterveer ,25 jaar,werkzaam als automonteur en liefhebber van het mooiste merk ter wereld :)
Ik keek al langer rond op het forum ,maar nu ik echt plannen heb met me lexus IS200 heb ik me toch aangemeld.
Nadat me vriendin de IS200 een jaartje als dagelijkse auto heeft gebruikt en zij een leaseauto krijgt mag ik de lexus naar me eigen smaak aanpassen.
Ik vind met het uiterlijk niks mis ,maar hij mist pit dus wil ik er een 1jz in plaatsen.
Ik heb de beschiking op me werk over een brug en een goede vriend die al 15 jaar sleutelt .
Heb al contact gehad met ad van groundspeed,maar hoop via jullie aan meer info te komen aangezien ik het grootste deel van de swap zelf wil doen .
De motor wordt wel bij ad gekocht maar ik wil jullie mening ook graag horen over dit onderwerp.

En ik wil graag op de hoogte blijven van de ontwikkelingen van jullie bolides

Gr Robin
 
Welkom hier! Er zijn in ieder geval 2 is-en hier op het forum met een 1JZ powerplant en 1 in wording, ik denk dat je genoeg info van deze mensen kunt krijgen. Veel plezier hier op het forum.. en we houden natuurlijk van foto's! :P
 
Welkom op het forum en als je toch gaat sleutelen, vergeet het projecttopic niet ;) :rulez:
 
wat een warm welkom echt super
fotos zal ik snel maken

en alsik eenmaal ga sleutelen houd ik jullie op de hoogte
 
Welkom hiero en sucses met je project.
natuurlijk wel veel foto's maken, daar zijn we gek op namelijk.
 
Welkom hier Robin, veel succes met de uitdaging van je IS 200, we zullen het wel volgen, veel plezier hier op het forum.