Even voorstellen

stany

Nieuw hier
28 mrt 2013
7
0
0
Hallo,

Mijn naam is Stany en woon in Tongeren Belgi?.

Ik heb wel geen Lexus momenteel maar een Subaru Impreza Sti.
Maar ik heb wel interesse in het merk Lexus vandaar dit ik mij hier heb aangemeld. Vooral de concept van de lf cc is zeer mooi.
 
Hoi Stany,

Welkom op het forum :hi:. Mooie bak die Imprezza. Ook een echte liefhebbersauto.
 
Auto net een behandeling gegeven clayen,polish waxen en ook de ruiten behandeld met nanolex ultra glas set
 
Inderdaad is f ook een prachtige auto enkel jammer dat Lexus het 4 wd gamma niet te koop is in Europa dit zou de verkoop volgens mij toch een extra boost geven.
De merken waar Lexus kan mee ver geleken kan worden bieden dit ook aan in het gamma Bmw,Audi & andere.
 
In amerika hebben zede is350 awd.
Is ook leuk denk ik zo.
Jammer dat ze die hier niet hebben uitgebracht
:(
 
Daar kan ik Lexus dus niet in volgen dat de awd modellen niet te verkrijgen zijn in Europa.
 
Tuurlijk wel, alle SUV's worden ook met 2wiel aandrijving verkocht.

Heeft over het algemeen geen meerwaarde voor de Hollanders, zal de moeite niet lonen denk ik.
 
en omdat ze zich hier meer richten op hybride techniek omdat de klant meestal een lease klant is en die denk aan de bijtelling , en zo is in Nederland de autohandel bepaalt , echte spannende of bijzondere modelen zie je hier ook niet ...helaas :(