Even voorstellen

scribitoergosum

Nieuw hier
15 apr 2013
2
0
0
Ik ben een 'nieuwe' bekende op dit forum. Na een RX300 president uit 2003 en een GS300 executive uit 2006 ben ik overgestapt op een Volvo XC90 en Audi A6. Nu echter weer terug bij Lexus. Heb een RX400h uit 2009 gekocht die over 2 weken wordt afgeleverd. Om allerlei redenen weer terug bij de oude liefde.

Mvg, Peter :mrgreen:
 
Welkom terug dan! Even twee categorie?n geprobeerd bij een ander merk en er dan toch achter komen dat het Lexus moet zijn ;)
Overigens niets mis met Volvo of Audi, beide mooie modellen.
 
Dank voor jullie reacties. Voelt inderdaad als thuiskomen. De Volvo XC90 was een aankoop ingegeven door mijn vrouw. Prima auto hoor, maar zeker niet zonder gebreken. Hoog olieverbruik, aandrijfproblemen en matige afwerking waren wel opvallend. De Audi A6 is een lease-auto overgenomen van een collega, viel dus niet zoveel te kiezen. Bevalt nog steeds (moet nog een week wachten op de RX Hybrid) maar mist gewoonweg een "ziel". Toen ik voor mijn werk onlangs in de VS was en in een RX mee reed, was ik om. Daar is het een enorm succesmodel en de reviews zijn vrijwel allemaal top. Het was even zoeken naar een 2009 Edition uitvoering, maar uiteindelijk toch gevonden.